کد خبر : 1645030 | 30 مهر 1398 ساعت 21:14 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی‌ها در شانگهای نمی‌بازند

شاهکار پسران ووشو؛ در انتظار 5 طلای ناب

5 ووشوکار ایران در بخش ساندای مردان به فینال مسابقات جهانی راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در بخش ساندای زنان مسابقات جهانی ووشوی 2019 به میزبانی شانگهای الهه منصوریان، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی 3 مدال طلا برای ایران به ارمغان آوردند، در بخش مردان هم ووشوکاران ایرانی خوش درخشیدند و هر 5 ملی پوش توانستند مجوز حضور در فینال را دریافت کنند.


* عرفان آهنگریان سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر کلمنت از فیلیپین به برتری قاطع رسید و فینالیست شد. وی پیش از این حریفانی از برزیل، اندونزی و ویتنام را برده بود. آهنگریان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف برنده روسیه و ازبکستان می رود.

 

1445362


* محسن محمدسیفی سانداکار پرافتخار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی برابر "ژیائو یانگ لی" از چین که حمایت تماشاگران را داشت به یک برتری شیرین دست یافت و به فینال قدم گذاشت. سیفی پیش از این، ابتدا استراحت داشت و سپس حریفانی از اندونزی و کره جنوبی را مغلوب کرد. وی فردا در فینال به مصاف "الکساندر راسی" از لبنان می رود.

 

1445363


* یوسف صبری سانداکار وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشوی ایران در مرحله نیمه نهایی برابر "محمد دیها" از تونس قرار گرفت و در همان راند نخست اختلاف را به ۱۲ امتیاز رساند و برنده شد. وی پیش از این، حریفانی از پاکستان و فرانسه را برده بود. جوان شایسته ووشوی ایران در فینال با "سعد بوریکا" از مراکش روبرو می شود.

 

1445361


* علی خورشیدی در نیمه نهایی وزن ۸۰ کیلوگرم برابر "عید جورجیس" از لبنان به برتری رسید و به فینال رسید تا فردا برای کسب طلا با "ولی یان" از چین مبارزه کند. وی پس از استراحت در دور نخست، لهستان و ترکیه را شکست داد.

 

1445364


* میلاد عارفی مقام، سانداکار وزن ۸۵ کیلوگرم ایران با برتری مقابل "سعد جورجیس" از لبنان، مقتدرانه فینالیست شد. وی در مراحل قبلی برابر رومانی و ترکیه برنده شد. او فردا برای کسب طلا با "چونگ مین پام" از ویتنام دیدار می کند.

 

1445365

دیدگاه‌ها