کد خبر : 1645108 | 01 آبان 1398 ساعت 10:17 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوباسا - اشکان؛ دنیزلی چه کسی را می‌خواهد؟

یوکیا سوگیتا و اشکان دژاگه دو هافبک کناری تیم تراکتور عملکرد بسیار خوبی در این فصل داشته اند.

سوباسا - اشکان؛ دنیزلی چه کسی را می‌خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، آخرین گل تراکتور در مقابل نساجی، به زیبایی هر چه تمام تر زده شد تا سوگیتا نیز به عنوان گلزن نامش را ثبت کند. این هافبک ژاپنی که چند دقیقه قبل با دریبل تماشایی و پاسی کلیدی زمینه ساز گل اول ساسان انصاری شده بود، این بار از همان نقطه ترجیح داد که شوت‌زنی کند و گل چهارم را بزند.

 

سوگیتا که دومین فصل حضور در تراکتور را سپری می‌کند، تاکنون کمتر پیش آمده که در نقش گلزن ظاهر شود. فصل پیش در مقابل استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد و حالا شمار گل هایش را به عدد سه رسانده است.

 

اما او علی رغم درخشش، فصل پیش در اغلب بازی ها نیمکت نشین بود و این فصل هم دنیزلی به صورت متناوب به این بازیکن بازی داده است اما شاید درخشش در مقابل نساجی شرایط سوگیتا را تغییر دهد. تراکتور در پست او ستاره هایی چون اشکان دژاگه و ساسان انصاری را دارد اما باتوجه به درخشش ساسان در نوک حمله و مصدومیت دژاگه، احتمالا سوباسای سکوهای تی تی در ترکیب باقی خواهد ماند.

 

بازی بعدی تراکتور در لیگ مقابل صنعت نفت آبادان در جنوب خواهد بود و باید دید آیا این وینگر تکنیکی می‌تواند از خلاقیت خود برای یک برد حساس دیگر استفاده کند یا نه؟

دیدگاه‌ها