کد خبر : 1645231 | 01 آبان 1398 ساعت 18:36 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرید: مصدومیتم خوب نشده اما بازی کردم

تماس با وحید امیری بعد از گل دقیقه 95

استقلال خوزستان در یکی از حساس ترین مسابقات هفته نهم رقابت های لیگ یک ملوان را در انزلی شکست داد.

تماس با وحید امیری بعد از گل دقیقه 95

به گزارش" ورزش سه"، لحظاتی بعد از پایان بازی تیم های استقلال خوزستان و ملوان، فرید امیری خیلی زود خودش را به رختکن رساند و گوشی تلفنش را روشن کرد و از همان زمان تلفنش شروع به زنگ زدن کرد. چرا که  گل او در دقیقه 95 نتیجه جالبی برای خوزستانی ها در بازی سنگین هفته رقم زده بود. استقلالی های خوزستان در انزلی و در آن فضای عجیب یکطرفه ای که ملوان برابر تمام حریفان در این ورزشگاه دارد به برتری رسیدند و شرایط بهتری در جدول پیدا کردند. فرید بعد از رهایی از تبریک ها خیلی سریع شماره یک بازیکن سرشناس تیم ملی و پرسپولیس را گرفت تا نظر او را درباره بازی جویا شود؛ وحید امیری برادرش که البته از بازی فرید و استقلال خوزستان در انزلی راضی بود.


فرید امیری که بعد از دوران مصدومیت به میادین برگشته در رابطه با بازی گفت:« خداراشکر بعد از مدتی مصدومیت توانستم بازی کنم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.»

 

او درباره مصدومیتش گفت:« از ناحیه لگن دچار مصدومیت شده بودم و در چرخش ها مشکل داشتم، هنوز هم مصدومیتم به طور کامل خوب نشده اما هرجوری بود بازی کردم.»
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین گفت:« بازی جو سنگینی داشت و فکر می کنم هر فوتبالیستی دوست دارد در چنین جوی فوتبال بازی کند. البته متاسفانه درگیری هایی بین تماشاگران و کادرفنی به وجود آمد که با توجه به جو و شرایط بازی طبیعی بود.»

 

او اضافه کرد:« ما خوب بازی کردیم، ابتدا به گل رسیدم اما روی یک ضربه پنالتی گل مساوی را خوردیم. بعد از گل با کمک بزرگترهای تیم مثل  حکیم نصاری و احمد آل نعمه تیم جمع شد و به بازی برگشتیم. خداراشکر در دقیقه 95 زحمت همه بچه ها را توانستم تبدیل به گل کنم.»


فریدامیری همچنین با اشاره به عملکرد تیمش در این فصل از رقابت ها گفت:« ما در این فصل بازی های خوبی انجام دادیم اما در نتیجه بدشانسی هایی آوردیم. اما اگر می خواهیم خوب بودن خودمان را ثابت کنیم باید امتیازات بازی های باقیمانده را بگیریم تا در نیم فصل شرایط خوبی پیدا کنیم. امسال تیم شرایط خوبی دارد و همه چیز برای صعود تیم مهیا است. جا دارد از مدیرعامل و مربیان و مسئولان تیم تشکر کنم که زحمات زیادی برای تیم می کشند.»

 

دیدگاه‌ها