کد خبر : 1645371 | 02 آبان 1398 ساعت 14:00 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

امری: صحبت برای خرید دائم سبایوس زود است

اونای امری، سرمربی آرسنال در مورد شایعات تمایل این تیم به خرید دائم دنی سبایوس صحبت کرد.

امری: صحبت برای خرید دائم سبایوس زود است


به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در فصل تابستان و با قراردادی قرضی بدون حق خرید از رئال مادرید راهی آرسنال شد و نمایش های خوب این هافبک اسپانیایی در همین مدت کوتاه باعث شده اخباری در مورد پیشنهاد 26 میلیون پوندی توپچی ها برای نهایی کردن قرارداد وی منتشر شود. اما اونای امری ضمن تمجید از سبک بازی سبایوس، مدعی شد هنوز موعد صحبت در مورد این موارد فرا نرسیده است.

 

1445885

 

اونای امری گفت: "فکر می کنم برای صحبت کردن در خصوص انتقال قطعی دنی سبایوس به آرسنال خیلی زود است. البته سبایوس در این مدت در آرسنال نمایش خوبی داشته و همیشه در ترکیب قرار می گیرد. البته من می دانم که او پتانسیل زیادی دارد و فکر می کنم این فقط آغاز کار او در آرسنال است.

 

اما همیشه همه بازیکنان برای انطباق با لیگ برتر به زمان نیاز دارند. سبایوس در حال طی کردن این روند است و من با جدیت می خواهم این شرایط را تسریع بخشم. تلاش ما منعکس کردن انرژی و انگیزه بازیکنان در سبک مورد نظر آرسنال برای بازی کردن است. دنی سبایوس عملکرد خوبی داشته است، البته گاهی اوقات شرایط برای او آسان نیست، که من فکر می کنم این موضوع طبیعی است.

 

اما برای صحبت کردن در مورد نهایی شدن قرارداد خیلی زود است. ما تازه در ماه اکتبر بوده و هنوز راه درازی برای طی کردن این روند داریم. هدف نهایی من در مورد سبایوس این است که او بتواند تمام پتانسیل های خود را برای ما به ارمغان آورده و به ما کمک کند تا به عنوان یک تیم با عملکرد مثبت به همه اهداف خود برسیم. ما خوشحالیم که به او اعتماد می کنیم."

دیدگاه‌ها