کد خبر : 1645442 | 02 آبان 1398 ساعت 21:20 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی لیورپول از تاریخ جام باشگاه‌های جهان

تغییر تاریخ و شکل برگزاری جام باشگاه‌های جهان برای باشگاه لیورپول دردسرساز شده چرا که دو ستاره اصلی این تیم سادیو مانه و محمد صلاح در آن تاریخ در جام ملتهای آفریقا حضور خواهند داشت.

نگرانی لیورپول از تاریخ جام باشگاه‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، فیفا اخیرا اعلام کرد که رقابتهای جام باشگاه‌های جهان به شکلی جدید و به صورت یک تورنمنت 24 تیمه برگزار شده و تاریخ برگزاری آن در ماه ژوئن 2021 و محل برگزاری آن کشور چین خواهد بود. ولی این تصمیم فیفا بیش از همه باشگاه لیورپول را نگران کرده است.

 

1445958

 

علت نگرانی لیورپول این است که سادیو مانه، ستاره سنگالی و محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در این تاریخ به همراه تیمهای ملی کشورهایشان در جام ملتهای آفریقا حضور خواهند داشت که طبق برنامه قرار است در ساحل عاج برگزار شود.

 

1445957

 

با اینکه  فیفا هنوز تاریخ برگزاری جام ملتهای آفریقا را رسما اعلام نکرده ولی منابع مطلع می‌گویند تاریخ برگزاری این رقابتها از 11 ژوئن تا 9 ژوئیه سال 2021 خواهد بود و در نتیجه این رقابتها با تورنمنت جام باشگاه‌های جهان که قرار است در چین برگزار شود تداخل پیدا خواهد کرد.

 

با این حال بعد از ابراز نگرانی باشگاه‌های اروپایی، اتحادیه باشگاه‌های اروپا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و این احتمال وجود دارد که فیفا با توجه به فشار باشگاه‌های بزرگ اروپایی در یکی از تاریخ‌های دو تورنمنت فوق تجدید نظر کند.

 

دیدگاه‌ها