کد خبر : 1645563 | 03 آبان 1398 ساعت 16:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا: خوشحالم مرتنس از رکوردم عبور کرد

دیگو مارادونا، اسطوره باشگاه ناپولی، به دریس مرتنس، ستاره فعلی ناپلی ها، به دلیل پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی اش، تبریک گفت و از این باشگاه خواست تا این ستاره بلژیکی را حفظ کنند.

مارادونا: خوشحالم مرتنس از رکوردم عبور کرد

به گزارش "ورزش سه"، مرتنس با زدن دو گل در پیروزی 3-2 چهارشنبه شب ناپولی مقابل سالزبورگ، تعداد گل هایش برای ناپولی را به 116 رساند و از رکورد 115 گل مارادونا عبور کرد. او اکنون تنها 6 گل با رکورد مارک همسیک فاصله دارد تا به بهترین گلزن تاریخ ناپولی تبدیل شود؛ در حالی که قراردادش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان می رسد و در ماه های اخیر شایعاتی در مورد انتقال او به سوپرلیگ چین منتشر شده است.  مارادونا با تبریک به مرتنس برای رسیدن به این رکورد، اظهار امیدواری کرد که حضور در سن پائولو ادامه پیدا کند.

 

1434741


او به کوریره دلو اسپورت گفت:" برای من، اینکه او رکورد من را پشت سر گذاشت، ناراحت کننده نبود. در واقع، من مرتنس را تشویق کردم. وقتی او گل زد، من به ناپولی فکر می کردم و مطمئنا نه به خودم. مرتنس یک مهاجم مادرزاد است اما خودش این را نمی دانست. همه این گل ها نمی توانست توسط یک نفر که ذاتا مهاجم نیست، زده شود."


مارادونا همچنین به مرتنس هشدار داد که پیش از جدایی از ناپولی، در این مورد خوب فکر کند: "این حق یک بازیکن حرفه ای است که همیشه به حقوق بهتر فکر کند اما این را هم باید در نظر بگیرد که در هیچ گوشه دیگری از دنیا به این اندازه دوست نداشته خواهد شد، مورد احترام و مانند آنچه در ناپولی است، مهم نخواهد بود. بنابراین از رئیس عزیز (آئورلیو دی لورنتیس) می خواهم که اجازه ندهد او برود. او بیشتر از 30 سال دارد، می دانم، اما او می دود، بازی می کند و با شادابی یک بازیکن جوان گل می زند."

دیدگاه‌ها