کد خبر : 1645773 | 04 آبان 1398 ساعت 11:25 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مالدینی: برلوسکونی را با وجود شوخی‌هایش دوست دارم

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، در مصاحبه ای پیرامون وضعیت حال حاضر میلان و مدیر سابق این تیم یعنی سیلویو برلوسکونی صحبت کرد.

مالدینی: برلوسکونی را با وجود شوخی‌هایش دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان هفت دوره رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و دومین تیم پر افتخار قاره سبز این روزها شرایط خوبی را تجربه نمی کند. روسونری با 10 امتیاز پس از هشت هفته در رتبه دوازدهم جدول سری آ قرار دارد. میلانی ها پس از خروج سیلویو برلوسکونی از این باشگاه روزهای خوشی را تجربه نکرده اند و به نوعی پس از گذشت چند سال هنوز هم به دنبال راهی برای بازگشت به اوج هستند.

 

1446368

 

پائولو مالدینی، اسطوره ایتالیایی میلان، چندی پیش به عنوان مدیر فنی این باشگاه انتخاب شد. او حالا مصاحبه ای درباره وضعیت کنونی میلان انجام داده است. مالدینی گفت: لحظات سختی را تجربه می کنیم اما این سختی ها بخشی از مرحله رشد هستند. ما طی فصول اخیر تغییرات زیادی را در میان سرمربیان خود داشتیم. این چیزی است که ناخواسته بوده و خود ما نیز مایل به آن نبوده ایم. با این وجود میلان حالا خیلی جوان شده و به ایده های قوی و حمایت نیاز دارد."

 

1446367

 

مالدینی در ادامه اظهار نظر جالبی را درمورد سیلویو برلوسکونی، مدیر سابق میلان، انجام داد و گفت:" سیلویو یک رئیس عالی بود. من همیشه او را دوست خواهم داشت اگر چه که که گرایش بیش از حد او به شوخی در بعضی مواقع اذیت کننده بود. با این وجود علاقه من به او بدون تغییر باقی خواهد ماند."

 

 

دیدگاه‌ها