کد خبر : 1645975 | 05 آبان 1398 ساعت 11:34 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: این ستاره ویلا زیادی گران است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، از عملکرد جک گریلیش، هافبک استون ویلا، تمجید کرد اما خرید او را به علت قیمت بالایش غیر ممکن تلقی کرد.

گواردیولا: این ستاره ویلا زیادی گران است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی دیروز موفق شد با نتیجه ۳-۰ مقابل استون ویلا به پیروزی دست پیدا کند. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول دیدار مقابل استون ویلا سختی زیادی کشیدند و با تساوی بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و منچستر سیتی موفق شد ۳ گل به ثمر رسانده و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کند. سیتیزن ها با پیروزی در بازی دیروز حالا موقتا فاصله خود را تا صدر جدول و لیورپول به سه امتیاز رسانده اند.

 

 

1446660

 

 

یکی از بازیکنانی که طی هفته های اخیر در ترکیب استون ویلا درخشش فوق‌العاده‌ای داشته جک گریلیش بوده است. این جوان ۲۴ ساله انگلیسی با عملکرد فوق العاده در هفته های اخیر نگاه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

 

در همین رابطه پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، نسبت به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احتمال خرید جک گریلیش توسط منچسترسیتی، واکنش جالبی داشت. او گفت: " گریلیش یک بازیکن استثنایی و فوق العاده است. پیشنهادهای زیادی داشت اما تصمیم گرفت در لیگ برتر و استون ویلا باقی بماند؛ من برای او بسیار خوشحال هستم چرا که از نظر من او تصمیم درستی گرفته است.

من برای گریلیش و تیمش آرزوی موفقیت می کنم. او بازیکنی با استعداد و بسیار باهوش است که ‌می‌تواند در یک سوم دفاعی حریف پاس های تعیین‌کننده‌ای بدهد.

 

جک یک بازیکن بسیار استثنایی است اما فکر می کنم برای منچسترسیتی بسیار گران باشد.

دیدگاه‌ها