کد خبر : 1646004 | 05 آبان 1398 ساعت 15:36 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: امباپه هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

توماس توخل این روزها به خاطر عدم استفاده از کیلیان امباپه در ترکیب ثابت، تحت فشار هواداران پی اس جی است.

توخل: امباپه هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه از تاریخ 25 آگوست و پس از برتری 4-0 بر تولوز به دلیل مصدومیت دیگر نتوانسته از ابتدا برای پی اس جی به میدان برود. او سه شنبه شب در زمین بروژ از نیمه دوم وارد میدان شد و موفق به ثبت یک هت تریک شد تا نشان دهد به روزهای اوجش نزدیک شده است.

ستاره فرانسوی پس از بازی گفت که می خواسته ثابت کند، پی اس جی بدون او یک چیزی کم دارد ولی توماس توخل روز گذشته در نشست خبری بازی با مارسی حاضر نشد حضور او در ترکیب ثابت تیمش را تضمین کند.

 

 

1445506

 

 

سرمربی آلمانی به خبرنگاران گفت:« به شما نمی گویم که کیلیان برابر مارسی بازی را شروع خواهد کرد یا خیر. با او از روز سه شنبه در این مورد حرف نزده ام. ما در زمین و در تمرین حرف می زنیم. از این بابت مشکلی وجود ندارد. در رختکن و پس از بازی با بروژ نیز باهم صحبت کردیم. او هنوز نمی تواند بیش از 50 یا 60 دقیقه بازی کند و بازیکن 90 دقیقه ای نیست.

این هم البته بستگی به سطح دشواری و تنش بازی دارد. برخی مواقع یک بازیکن در یک مسابقه می تواند بارها استارت انفجاری بزند و انرژی اش زودتر تحلیل برود و برعکس این مورد نیز صادق است. روز بازی با مارسی(امروز) در مورد امباپه تصمیم گیری خواهم کرد. همه می دانند که من دوست دارم او از ابتدا در ترکیب تیمم باشد.»

 

دیدگاه‌ها