کد خبر : 1646009 | 05 آبان 1398 ساعت 15:55 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ای که بیش از همه از لغو ال کلاسیکو سود کرد

کاسیمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید شاید بیشتر از هر بازیکن دیگری از تعویق ال کلاسیکو خوشحال شده است.

ستاره ای که بیش از همه از لغو ال کلاسیکو سود کرد

به گزارش "ورزش سه"، کاسیمیرو قطعا مثل هر فوتبالیستی عاشق مسابقه است و اینکه همواره در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود؛ ولی تعویق ال کلاسیکو به 18 دسامبر(27 آذر) بیش از همه به سود او تمام شد.

 

 

1446708

 

 

شماره 14 رئال مادرید، بازیکن بدون بحث و جانشین زیدان محسوب می شود. مرد فرانسوی به هنگام انتخاب ترکیب یازده نفره رئال، ابتدا کاسیمیرو را در ذهن دارد و در فصلی که بازیکن ذخیره ای هم برای او جذب نشده، مجبور شده تا در تمام بازی های رئال حاضر باشد. کاسیمیرو در تمام 12 بازی فصل رئال در ترکیب ثابت بوده و تنها در دقیقه 60 بازی با لوانته بود که تعویض شد و رئال نزدیک بود بازی 3-0 برده را از دست بدهد.

 

در بازی های پیش فصل ثابت شد که تونی کروس نمی تواند در پست کاسیمیرو موفق کار کند و با جدایی مارکوسو یورنته، رئال حاضر نشد بازیکنی نزدیک به خصوصیات کاسیمیرو جذب کند. او در تیم ملی برزیل نیز از 360 دقیقه ممکن، 333 دقیقه در میدان بوده و حتی در بازی های دوستانه سلسائو نیز یک بازیکن ثابت محسوب می شود.

 

 

1446709

 

 

اگر مطابق برنامه ال کلاسیکو روز گذشته برگزار می شد، کاسیمیرو قطعا با خستگی و بدون توان همیشگی برابر بارسا به میدان می رفت و شاید رئال از همین ناحیه متحمل ضرر می شد اما تعویق بازی، استراحتی اجباری را به ستاره برزیلی تحمیل کرد که بی شک از آن خوشحال شده است.

رئال اکنون در 5 بازی از شش بازی پیش روی خود میزبان است و تیم ملی برزیل نیز دو بازی دوستانه در امارات و عربستان پیش رو دارد. کاسیمیرو قطعا در اکثر این بازی ها حاضر خواهد بود ولی شاید بهتر باشد زیدان بیشتر به استراحت دادن به کاسیمیرو فکر کند و یا حتی در زمستان ذخیره ای مناسب برای او جذب کند.

 

 

دیدگاه‌ها