کد خبر : 1646069 | 05 آبان 1398 ساعت 21:57 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 - 2 پالاس؛ دو امتیاز مفت از دست رفت!

آرسنال در خانه خود برابر کریستال پالاس با نتیجه 2-2 متوقف شد.

آرسنال 2 - 2 پالاس؛ دو امتیاز مفت از دست رفت!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شبی که ابتدا با دو گل از پالاس پیش افتاد و به نظر می رسید پیروزی آسانی در انتظار این تیم باشد، در نهایت دو گل دریافت کرده و یک پیروزی شیرین خانگی را در لندن از دست داد.

 

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه هفت به گل اول دست یافت. روی ارسال یک کرنر و شلوغی مقابل دروازه، سوکراتیس صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق دروازه پالاس را باز کرد.

 

1446791

 

اما حملات توپچی ها ادامه یافت و دو دقیقه بعد این تیم به گل دوم هم رسید. داوید لوییز روی ارسال کرنر صاحب موقعیت شده و دروازه پالاس برای دومین بار باز شد.

 

1446789

 

1446790

 

دقایقی بعد آرسنال تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه زمینی الکساندر لاکازت توسط هنسی مهار شد و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

در ادامه پالاس تلاش زیادی برای جبران داشت و در دقیقه 32 به یک ضربه پنالتی دست یافت و میلیوویچ بر خلاف جهت حرکت برند لنو آن را تبدیل به گل کرد.

 

در دقیقه 43 آرسنال فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه زمینی نیکلاس په په به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد و تبدیل به گل نشد تا نیمه نخست پر هیجان و تماشایی با برتری 1-2 آرسنال به اتمام برسد.

 

اما پالاس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 51 به گل تساوی دست یافت. روی یک ارسال تماشایی، جوردن آیو پشت سر داوید لوییز موفق شد با یک ضربه سر دقیق، دروازه برند لنو را باز کند.

 

دقایقی بعد چمبرز در دو صحنه می توانست دروازه پالاس را باز کند، اما ضربه اول او با مهار هنسی همراه شد و در ادامه شوت وی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 67 و روی ارسال په په، الکساندر لاکازت در دهانه دروازه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر او با عکس العمل هنسی همراه شد. دقایقی بعد و روی پاس گوندوزی، لاکازت یک بار دیگر صاحب موقعیت گلزنی شد، اما باز هم ضربه مهاجم فرانسوی راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 84 آرسنال توسط سوکراتیس به گل سوم هم دست یافت، اما داور بعد از بازبینی صحنه این گل را مردود اعلام کرد و بازی 2-2 باقی ماند.

 

در دقیقه 89 و روی پاس لاکازت، داوید لوییز در محوطه جریمه پالاس صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 92 پالاس تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت، اما ضربه زاها با کمترین اختلاف از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت تا در نهایت بازی با تساوی 2-2 به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها