کد خبر : 1646108 | 06 آبان 1398 ساعت 10:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیانوش رستمی در سوییس به در بسته خورد

بازگشت موفقیت آمیز سهراب برای المپیک

سهراب مرادی با حضور در گزینشی سوییس یک گام به المپیک نزدیک شد، اما کیانوش رستمی گویا به بن بست خورده است.

بازگشت موفقیت آمیز سهراب برای المپیک

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات گزینشی سوییس که با حضور مدعیان و بزرگان دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری جهان همراه بود، سطح بالایی نداشت. 


سهراب مرادی که بعد از عمل جراحی از ناحیه کتف دوران نقاهت را سپری می کند، برای گرفتن امتیاز المپیکی روی تخته می رفت، در یکضرب 80 کیلوگرم و در دوضرب 120 کیلوگرم را بالای سر برد تا یک گام به حضور در المپیک 2020 نزدیک تر شود. 


از سوی دیگر کیانوش رستمی که با مخالفت مسئولان برگزاری و فدراسیون جهانی می دانست امتیاز حضورش در این رقابت ها در رنکینگ المپیکی محسوب نمی شود، روی تخته رفت و با ثبت وزنه های 165 کیلوگرم در یکضرب و 190 کیلوگرم در دوضرب به کار خود پایان داد. 

 

1446854


همچنین تیان تائو، وزنه بردار چینی و یکی از مدعیان اصلی این وزن هم در سوییس روی تخته رفت و او هم نتوانست رکوردهای خوبی را از خود ثبت کند. 


جالب اینکه با توجه به حضور برخی از وزنه برداران به صورت آزاد و عدم ورود آن ها به جدول امتیازی، سهراب مرادی با وجود ثبت رکوردهای پایین بازهم عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد. 


با این وضعیت به نظر می رسد سهراب مرادی با ادامه این راه می تواند خودش را با المپیک 2020 برساند و کیانوش رستمی شانس اندکی برای رقم زدن این اتفاق خواهد داشت.

دیدگاه‌ها