کد خبر : 1646165 | 06 آبان 1398 ساعت 13:50 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی حالا دیگر بدون هازارد موفق است

فرانک لمپارد سرمربی چلسی می‌گوید تیمش به بازی بدون ادن هازارد عادت کرده. او در عین حال اذعان کرد که هر مربی‌ای خواهان حضور بازیکنی مثل هازارد در تیمش است.

لمپارد: چلسی حالا دیگر بدون هازارد موفق است

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد می‌گوید از اینکه تیمش در دورانی که باید با از دست دادن ستاره‌ بزرگی مثل ادن هازارد کنار می‌آمده موفق شده از این دوران با موفقیت عبورکند بسیار خوشحال است. هر چند لمپارد اذعان کرد که داشتن ستاره‌ای مثل هازارد آرزوی هر مربی‌ای است.

 

هازارد در تابستان امسال با قراردادی 130 میلیون پوندی از چلسی راهی رئال مادرید شد تا به دوران هفت ساله حضورش در لندن و بازی با پیراهن آبی رنگ چلسی پایان دهد. چلسی در سالهای گذشته بیشتر به خلاقیت ستاره بلژیکی در میدان متکی بود و در تابستان هم به دلیل ممنوعیت حضور در نقل و انتقالات نتوانست جایگزینی در حد و اندازه او پیدا کند.

 

1446955

 

لمپارد در این باره به وبسایت باشگاه چلسی گفت:" وقتی شما بازیکنی به بزرگی هازارد را از دست می‌دهید طبیعی است که تیم یک دوران گذار را پشت سر بگذارد. هازارد سال گذشته نزدیک به 50 درصد گلهای چلسی را یا خودش زده یا پاس گل آنها را داده".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" ولی ما بازیکنانی داریم که می‌توانند این جای خالی را پر کنند. ما مهاجمینی داریم که می‌خواهند گل بزنند و تیمی که می‌خواهد توپ را سریع به گردش در بیاورد و گاهی به بازی عرض بدهد. ما از این به بعد باید به  حرکت در همین مسیر ادامه بدهیم. البته اشتباه نکنید، هر مربی دلش می‌خواهد ستاره‌ای مثل هازارد را در تیمش داشته باشد. ولی واقعیت این است که ما او را نداریم و باید با این واقعیت کنار می‌آمدیم. ما بازیکنان خوبی داریم و مهم این است که سعی کنیم به عنوان یک تیم تهاجمی شناخته شویم. هوادارانی که با چلسی به برنلی آمده بودند می‌خواستند تیمی ببینند که فوتبال تهاجمی بازی می‌کند و من هم می‌خواهم تیمم به این شکل بازی کند".

 

دیدگاه‌ها