کد خبر : 1646349 | 07 آبان 1398 ساعت 13:50 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

علت سفر گرت بیل به لندن: دیدار با مدیر برنامه‌ها

دیلی‌میل مدعی شد سفر گرت بیل به لندن با هدف دیدار او با جاناتان بارنت مدیر برنامه‌هایش بوده و بیل قصد دارد از او بخواهد که سریعتر ترتیب خروجش از رئال را بدهد.

علت سفر گرت بیل به لندن: دیدار با مدیر برنامه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه با مشخص شدن تنش دوباره رابطه گرت بیل و زین‌الدین زیدان، شایعات درباره خروج قریب‌الوقوع این ستاره ولزی از رئال دوباره اوج گرفته، پرواز گرت بیل به لندن در آستانه دیدار رئال با لگانس بسیار خبرساز شد.

 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد گرت بیل به این علت به لندن پرواز کرده که در این شهر با جاناتان بارنت مدیر برنامه‌هایش دیدار کند. گفته می‌شود بیل از بارنت خواهد خواست که تلاشهای خود برای خروج او از رئال را سرعت بخشد.

 

1447144

 

بر اساس این گزارش بیل بعد از آنکه اسمش از فهرست بازیکنان رئال برای بازی با کلوب بروخه در لیگ قهرمانان حذف شد تصمیم خود را گرفته و قصد دارد حتما از این باشگاه اسپانیایی جدا شود.

 

بیل در فصل جاری در رقابتهای مختلف هفت بار برای رئال به میدان رفته و در این مدت دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. بر اساس برخی دیگر از روزنامه‌های انگلیسی بیل بعد از ترک رئال مادرید راهی انگلیس خواهد شد تا فوتبالش را در یک تیم انگلیسی دنبال کند.

 

دیدگاه‌ها