کد خبر : 1646350 | 07 آبان 1398 ساعت 13:34 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رایان گیگز: سولسشر باید خلاقیت تیمش را بیشتر کند

رایان گیگز، اسطوره ولزی منچستر یونایتد، معتقد است که در حال حاضر کمبود خلاقیت در این تیم مهم ترین ضعف به حساب می آید.

رایان گیگز: سولسشر باید خلاقیت تیمش را بیشتر کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در فصل جدید نتایج خوبی را کسب نکرده است. آنها هم اکنون با ۱۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. با این وجود شیاطین سرخ در ابتدای هفته موفق شدند که با نتیجه ۳-۱ نوریچ قعر جدولی را شکست دهند تا کمی از بحران خارج شوند.

 

1447145

 

رایان گیگز، اسطوره و هافبک سابق منچستر یونایتد، معتقد است که سولسشر و تیمش برای موفقیت به بازیکنان خلاق بیشتری نیاز دارند. او در این باره گفت: " منچستر یونایتد باید کیفیت بازیکنان خود را افزایش دهد. آنها بازیکنان خلاق کمی در ترکیب خود دارند و فکر می‌کنم که اوله گونار سولسشر به خوبی این موضوع را تشخیص داده باشد. او تا به اینجا بازیکنانی نظیر وان بیساکا، دنیل جیمز و هری مگوایر را به تیم آورده است که اتفاقاً عملکرد خوبی نیز از خود ارائه داده اند. مدیران منچستر یونایتد باید ۵ تا ۶ خرید دیگر انجام دهند. آن زمان است که ما شاهد تغییر در کیفیت تیم خواهیم بود."

 

گیگز در ادامه حمایت خود را از سولسشر اعلام کرد و گفت: " این یک شروع دشوار برای سولسشر بوده است. من نسبت به اوله شناخت کاملی دارم. باید به او زمان بدهید. اوله در حال تغییر فلسفه باشگاه است. او در حال حاضر هم به آینده باشگاه نگاه می کند و همچنین به بازی های کنونی تیم. این یک امر بسیار دشوار است."

 

دیدگاه‌ها