کد خبر : 1646438 | 07 آبان 1398 ساعت 23:10 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با یونایتد

لمپارد: منچستر؟ ما همه جام ها را می خواهیم

فرانک لمپارد معتقد است چلسی فردا برابر منچستریونایتد همه توانش را برای صعود به دور بعدی جام اتحادیه خواهد گذاشت؛ چرا که هدف تیمش قهرمانی در این رقابت ها و نیز فتح تمام جام هاست.

لمپارد: منچستر؟ ما همه جام ها را می خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی پس از برتری 2-4 بر برنلی فردا در استمفورد بریج و در چارچوب جام اتحادیه فوتبال انگلیس میزبان منچستریونایتد است. دو تیم در هفته اول لیگ برتر نیز به مصاف هم رفتند و یونایتد توانست با نتیجه خیره کننده 4-0 به برتری دست یابد. نتیجه ای که باعث شد تا بسیاری تصور کنند چلسی با فرانکی لمپارد آینده خوبی نخواهد داشت ولی سرمربی جوان چلسی خلاف این ادعا را ثابت کرد و تیم او رفته رفته اوج گرفت و الان با هفت امتیاز بالاتر از یونایتد، در رده چهارم قرار دارد.

 

 

1445588

 

 

لمپارد در نشست خبری بازی فردای تیمش گفت:« به نظر می رسد با بازی قبلی مان برابر یونایتد یک میلیون مایل فاصله گرفته ایم. نمی خواهم نسبت به آن بازی بی اعتنا باشم و این یک واقعیت است که آنها با 4 گل ما را شکست دادند. در دیداری که منچستر واقعا خوب بازی کرد. ما نسبت به آن روز پیشرفت قابل توجهی داشتیم و این نکته مهمی است. هدف ما از اول هم همین بود و خوشحالم که نشانه های امیدوار کننده و مثبتی از تیمم می بینم. سعی می کنم خیلی به حرف هایی در مورد آینده گوش ندهم؛ در غیر این صورت مشکل خواهیم داشت. خوشحالم که سخت کار می کنیم و در مسیر درستی قرار داریم.»

 

چلسی در دور قبلی این رقابت ها 7-1 از سد گریمسبی تاون گذشت ولی بازی فردا برابر یونایتد جدالی متفاوت خواهد بود. لمپارد که فتح جام اتحادیه را هدف گذاری کرده، ادامه داد:«  ما همه جام ها را می خواهیم. ما می خواهیم در هر دیداری برنده باشیم ولی حریف فردای ما یک تیم بزرگ است. در هر بازی شما باید همه توان تان را بگذارید تا پیروز شوید. حضور در فینال ومبلی به یاد ماندنی خواهد بود اما نه فقط برای بازیکنان جوان. ما همه نیروی مان را برای این بازی می گذاریم.»

 

 

Christian Pulisic Willian Azpilicueta Chelsea Burnley

 

دیدگاه‌ها