کد خبر : 1646573 | 08 آبان 1398 ساعت 15:58 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

چهار ماه است که قول می‌دهند

کالدرون: اینجا مدام فردا و ان‌شالله می‌گویند

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس انتقاد شدیدی را نسبت به مدیریت باشگاه و عدم پرداخت قراردادش داشت و اعلام کرد چهار ماه است امروز و فردا می‌شنود.

کالدرون: اینجا مدام فردا و ان‌شالله می‌گویند

به گزارش "ورزش ‌سه"،  گابریل کالدرون در نشست خبری خود انتقاد نسبتا تندی نسبت به مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم پرداخت قراردادش داشت. سرمربی آرژانتینی که از وعده های مدیران باشگاه گله داشت و به نوعی از آن‌ خسته شده بود، در ابتدا درباره هزینه‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده، گفت: 25 هزار یورو برای تیم وسایل تمرین خریدم که فقط 11 هزار یوروی آن پرداخت شد.


کالدرون در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه شایعه شده که او 110 هزار دلار از باشگاه دریافتی داشته و چرا با وجود این مسئله مدعی شده است دریافتی از باشگاه نداشته، گفت: من 15 جولای باید اولین دریافتی خود را از باشگاه می‌گرفتم، اما فقط 22 درصد پرداخت شد. خوشحال نیستم، بلکه ناراحتم از اینکه چهار ماه از قراردادم گذشته است، اما در این مدت مدام شنیده‌ام فردا، ان‌شاءالله هفته دیگر و ان‌شاءالله چند روز بعد پرداخت می‌شود. من 25 هزار یورو وسایل تمرین برای تیم خریده‌ام که از این مبلغ 11 هزار یورو آن برگردانده شد و مابقی آن مانده است. الان باشگاه بعد از چهار ماه از من دو هفته وقت خواسته است. من چهار ماه صبر کرده‌ام و این دو هفته را هم صبر می‌کنم، اما این مدیریت را نمی‌پذیرم که ان‌شاءالله و فردا می‌دهیم یا هفته بعد یا چند روز بعد... بعد از چهار ماه به این شکل قول دادن خوب نیست. امیدوارم که این مشکل به زودی حل شود.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر بعد از دو هفته پولش را نگیرد چه اتفاقی می‌افتد، گفت: ان‌شاءالله که پرداخت می‌شود.

دیدگاه‌ها