کد خبر : 1646626 | 08 آبان 1398 ساعت 18:25 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پل مرسون:

این چلسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

بازیکن سابق تیم فوتبال آرسنال به تمجید از آینده نگری تیم چلسی پرداخت و پیش بینی کرد این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این چلسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل جاری با بازیکنان جوان زیادی که دارد، توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد. این در حالی است که کمتر کسی پیش بینی می‌کرد چلسی در این فصل با بازیکنان ناشناخته از جمله آبراهام و مونت نتایج درخشانی کسب کند.

 

 

1446667

 

 

پل مرسون، هافبک سابق آرسنال با تمجید از پیشرفت‌هایی که چلسی در این فصل داشته است گفت:« من فکر نمی‌کردم چلسی بتواند با این بازیکنان چنین نتایجی به دست بیاورد. مطمئنم در آینده خیلی بیشتر از این بازیکنان خواهیم شنید. همچنین من خودم خیلی بازی پولیسیچ را دوست دارم ولی او تازه ۲۱ سال سن دارد و خیلی جوان است و بهترین دوران هر بازیکنی ۲۷ یا ۲۸ سالگی است. خیلی از بازیکنان تیم چلسی جوان هستند و فکر می‌کنم در آینده بیشتر در تیم جا بیفتند. رفتن به زمین برنلی و چنین برد پرگلی آن هم چند روز بعد از شکست دادن آژاکس کار فوق العاده‌ای بود.»

 

 

1446582

 

 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:« من بازی‌های چلسی را در فصل قبل دیدم که خیلی ضعیف و کسل کننده بود ولی در این فصل تیم چلسی بازی‌های خیلی زیبا و جذابی ارائه می‌کند. باید به نقش فرانک لمپارد در این زمینه اشاره کرد. او مربی است که تلاش زیادی برای آشنایی بازیکنانش با شیوه فوتبالی خود داشته و سزاوار تمجید است.»

 

چلسی باید امشب در استمفورد بریج و در جام اتحادیه انگلیس برابر منچستریونایتد قرار گیرد.

دیدگاه‌ها