کد خبر : 1646718 | 09 آبان 1398 ساعت 02:14 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: پیروزی اینتر به ما انگیزه داده بود

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس از پیروزی لحظه آخری تیمش مقابل جنوا رضایت دارد.

رونالدو: پیروزی اینتر به ما انگیزه داده بود

به گزارش "ورزش سه"، امشب یوونتوس در دیداری دشوار و با پنالتی دقیقه 96 کریستیانو رونالدو موفق به غلبه بر جنوا شد تا یک بار دیگر بالاتر از اینتر در صدر جدول سری آ قرار گیرد. رونالدو مدعی شد پیروزی شب گذشته نراتزوری و صدرنشینی موقت آنها به یوونتوس انگیزه داده بود و آنها تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادند.

 

1447593

 

کریستیانو رونالدو گفت: من بسیار خوشحالم. یک بازی دشوار مقابل تیمی با سازماندهی خوب داشتیم، اما یوونتوس باید تا آخر تلاش کند و ما در نهایت توانستیم پیروز شویم و این اتفاق با گل من در دقایق پایانی رخ داد، ما می خواستیم حتما پیروز شویم.

 

با گذشت زمان کمی اضطراب در تیم ما زیاد شد، زیرا می دانستیم که در رده دوم جدول هستیم و به پیروزی احتیاج داریم. من هم کمی ترس داشتم، اما ما تلاش کردیم و در نهایت در دقایق آخر پیروز شدیم. ما متحمل رنج بسیاری شدیم، اما حق ما پیروزی بود و در نهایت موفق به انجام این کار شدیم.

 

همه بازیکنان از کسب سه امتیاز این دیدار بسیار خوشحال هستند. اینتر شب گذشته پیروز شده و ما از این موضوع خبر داشتیم. عقب بودن از اینتر برای ما عامل انگیزه شد و توانستیم موقعیت زیادی ساخته و در نهایت در این دیدار پیروز شویم.

دیدگاه‌ها