کد خبر : 1646867 | 09 آبان 1398 ساعت 19:30 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ: ممنون که اجازه دادید بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید زمین ورزشگاه شهید وطنی برای بازی کردن در لیگ برتر مناسب نیست.

اسکوچیچ: ممنون که اجازه دادید بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اینچنین گفت: ببخشید با تاخیر آمدم. داشتم صحنه مردود اعلام شدن گل‌مان را می دیدم. شما را هم دعوت می‌کنم این صحنه را مجددا مشاهده کنید و به موضوع پی خواهید برد.

 

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: زمینی که اینجا وجود دارد، زمینی مناسب بازی کردن در لیگ برتر نیست. هم برای فوتبال بازی کردن و هم اینکه باعث آسیب بازیکنان می شود. اصلا از مساوی خوشحال نیستم اما باید از چرخش بازی و نتیجه راضی باشم. یک بازیکن مصدوم داشتیم که یک وضعیت اورژانسی در نیمه دوم برای ما پیش آورد.

 

اسکوچیچ در انتها درباره هدفش از حضور در قائمشهر برای برد یا تساوی نیز گفت: به هیچ عنوان این‌طور نیست و چنین احساسی هم نداشتیم. بهتر است از شما تشکر کنم که دیروز اجازه ندادید تمرین کنیم اما امروز اجازه دادید بازی کنیم.

 

وی همچنین در پاسخ به اعتراض خبرنگاری درباره صحبت هاش راجع به اینکه به آنها زمین نداده بودند، نیز گفت: من دو بار خودم به مسئولین نساجی زنگ زدم، چهل سال است فوتبال دیده ام و یا بازی کرده ام، هیچگاه چنین چیزی ندیده بودم و این موضوع شرم آور است. من به شما قول می دهم اگر تا زمان بازی برگشت سرمربی نفت بودم، تیم نساجی در زمین اصلی ما تمرین خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها