کد خبر : 1646967 | 10 آبان 1398 ساعت 10:40 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: برای خوشامد هیچکس تغییر نمی‌کنم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که با تعریف از هواداران آینتراخت فرانکفورت باعث خشم هواداران بایرن شده بود می‌گوید روی حرفش ایستاده است و راه و روش خود را عوض نخواهد کرد.

کوواچ: برای خوشامد هیچکس تغییر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ که اخیرا شایعاتی درباره جدایی او از این باشگاه مطرح شده با اعلام اینکه هواداران تیم سابقش آینتراخت فرانکفورت، بهترین هواداران فوتبال در آلمان هستند خشم هواداران بایرن را برانگیخته است. کوواچ با وجود اعتراضات شدید می‌گوید همچنان صداقت را ترجیح می‌دهد و راه و روش خود را عوض نخواهد کرد.

 

کوواچ بعد از آنکه تیمش در جام حذفی مقابل بوخوم دسته دومی با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید به خبرنگاران گفت که معتقد است باشگاه سابق او آینتراخت فرانکفورت در فوتبال آلمان بهترین هواداران را دارد. این در حالی است که بایرن بازی بعدی خود را در مقابل آینتراخت انجام خواهد داد.

 

1447907

 

کوواچ دیروز در پاسخ به سوال خبرنگارانی که از او می‌پرسیدند آیا می‌خواهد نظرش درباره صحبتهایی که درباره آینتراخت کرده بود را اصلاح کند یا نه گفت چنین قصدی ندارد و اظهارنظر درباره مسائل مختلف را حق خود می‌‌داند.

 

سرمربی بایرن که در فصل 2017-2018 با آینتراخت قهرمان جام حذفی آلمان شده در این باره گفت:" من در شروع فصل سه بازی آینتراخت در مرحله انتخابی لیگ اروپا را تماشا کردم. تماشاچیان آینتراخت کورئوگرافی‌های بی‌نظیری درست کرده بودند که به نظر من فوق‌العاده بود".

 

کوواچ در ادامه گفت:" ما هم هواداران فوق‌العاده‌ای داریم. من می‌دانم هواداران برای ما چقدر مهم هستند. من نگفتم که ما هواداران بدی داریم. آنها هم عالی هستند. ولی اگر تصویر کلی را ببینیم، فرانکفوت جو فوق‌العاده و منحصربفردی دارد که نظیرش هیچ کجا در بوندس‌لیگا دیده نمی‌شود. من شخصیت و راه و روش خودم را عوض نمی‌کنم. اگر این روزها دیگر کسی به دنبال صداقت نیست، مشکل خودشان است ولی من عوض نخواهم شد".

 

دیدگاه‌ها