کد خبر : 1647010 | 10 آبان 1398 ساعت 14:36 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی نام‌های بزرگ در تراکتور-استقلال(عکس)

چهره های سرشناسی برخلاف دیدار بهمن سال گذشته امسال در جمع آبی های تهرانی و قرمزهای تبریز حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در دهمین هفته لیگ برتر میزبان استقلال است تا جذاب ترین بازی هفته کسل کننده مسابقات، به میزبانی شهر تبریز و در حضور ستاره های پرتعداد برگزار شود؛ دیداری که البته نسبت به آخرین دیدار دو تیم ستاره های زیادی را از دست داده و با شکل و شمایلی جدید برگزار خواهد شد.

 

استقلال و تراکتورسازی در آخرین تقابل خود در روزهای پایانی بهمن ماه در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفتند که شفر و لیکنز هدایت این دو تیم را به جای دنیزلی و استراماچونی بر عهده داشتند؛ دو سرمربی کهنه کاری که نتوانستند حضور خود را ادامه دهند و در فصل جدید در کنار تیم های خود حضور ندارند.

 


استقلالی ها البته در آن دیدار یک چهره جذاب دیگر را روی نیمکت خود داشتند؛ فرهاد مجیدی که در نزدیک به 8 ماه گذشته، سرمربی گری استقلال و تیم امید را نیز به کارنامه خود اضافه کرده و حالا خانه نشین است تا برای تجربه بعدی آماده شود.

 

 

مهدی رحمتی و محسن فروزان دو دروازه بانی بودند که در این دیدار به میدان رفتند؛ دو چهره ای که حالا یکی در شهرخودرو مشغول کلین شیت کردن و بالانشینی در لیگ برتر است و دیگری روزهای سخت دور از فوتبال را سپری می کند تا به این ترتیب شماره یک های سال گذشته دو تیم، حالا دور از این دیدار باشند و جای خود را به حسین حسینی و رشید مظاهری بدهند.

 

 

شرایط بازیکنان تغییر کرده برای استقلالی ها بیشتر از حریف به چشم می آید؛ داریوش شجاعیان حالا مصدوم شده، آرمین سهرابیان و پژمان منتظری مانند منشا و ایسما از تیم رفتند و به سیاهه پر شمار جداشدگان اضافه شدند.

 

 

 

 

 

 

آنتونی استوکس در کنار سه سرباز تیم تراکتورسازی یعنی مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر چهره های سرشناس غایب تراکتورسازی در این دیدار هستند. بازیکنانی که آنها نیز در پایان فصل به حضور خود در تراکتورسازی خاتمه دادند تا قرمزهای تبریز نیز دست کمی از آبی های تهرانی در تغییرات نداشته باشند.

 

دیدگاه‌ها