کد خبر : 1647058 | 10 آبان 1398 ساعت 17:20 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات عجیب دنیزلی در لحظه آخر؛

معرفی ۱۱ بازیکن تراکتور برابر استقلال

مصطفی دنیزلی نفرات اصلی سرخ‌پوشان آذربایجان در دیدار با استقلال را مشخص کرد و نفرات شاخصی را روی نیمکت گذاشته است.

معرفی ۱۱ بازیکن تراکتور برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور بعد از شروع پُرقدرتی که امسال در لیگ برتر داشته و از همین ابتدا خود را به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کرده، از ساعت ۱۸ امروز در یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل خود در استادیوم یادگار امام تبریز به مصاف استقلال خواهد رفت که برتری در این دیدار از اهمیت بالایی برای آذربایجانی‌ها برخوردار است.

 

رشید مظاهری که در تمام بازی‌های این فصل حضور ثابت در ترکیب تراکتور داشته و عملکرد درخشانی با هفت کلین‌شیت ارائه داده، امروز از ابتدا به میدان خواهد رفت و امیدوار است برخلاف هفته قبل، در دیدار حساس امروز دروازه خود را بسته نگه دارد.

با تصمیم دنیزلی، محمدرضا خانزاده نیمکت‌نشین شده و ایمان سلیمی و رضا اسدی به‌عنوان مدافعان میانی بازی می‌کنند؛ سید احمد موسوی که تنها مدافع راست تخصصی این تیم است، با رفع مصدومیت به ترکیب بازگشته و برابر استقلال به میدان می‌رود و در سمت چپ خط دفاعی نیز میثم تیموری، بازیکن فصل گذشته آبی‌ها حضور دارد.

اکبر ایمانی در این دیدار حساس به ترکیب تراکتور بازگشته و هافبک دفاعی تیمش برابر استقلال است و کمی جلوتر از او ویلیان میمبلا، هافبک پرویی تراکتور که در هفته‌های اخیر آمادگی بالایی داشته و علاوه بر کمک در بازی‌سازی تیمش، با شوت‌های تماشایی یکی از خطرسازترین بازیکنان تیمش بوده برابر استقلال به میدان می‌رود.

 

مهدی تیکدری با تصمیم دنیزلی یک خط به جلو رفته و وینگر راست تراکتور است و وینگر چپ آنها نیز احسان حاج‌صفی خواهد بود تا با سرعت بالا، ارسال‌های دیدنی، تکنیک زیبا و شوت‌های تماشایی خود بتواند تی‌تی‌ها را به گل برساند و بین این دو بازیکن نیز مازولا خوش تکنیک بازی خواهد کرد.

 

در حالی که پیش‌بینی می‌شد کوین فورچونه یا ساسان انصاری مهاجم نوک تراکتور برابر استقلال باشند، اما دنیزلی در اقدامی جالب از محمدرضا آزادی جوان در این دیدار حساس استفاده کرده است.

 

* علاوه بر غیبت خانزاده، انصاری و فورچونه در ترکیب تراکتور، دنیزلی در تصمیمی جالب توجه مسعود شجاعی را که در دیدارهای اخیرشان حضور ثابت داشت را برابر استقلال نیز نیمکت‌نشین کرده است.


* اشکان دژاگه که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود، شرایط چندان مطلوبی پیدا نکرده و مثل شجاعی در ترکیب تراکتور دیده نمی‌شود.


* یوکیا سوگیتا نیز همانطور که دنیزلی اعلام کرده بود، به دلیل سرماخوردگی در ترکیب این تیم قرار نگرفته است.

 

ترکیب تراکتور برابر استقلال به صورت زیر است:

رشید مظاهری، رضا اسدی، ایمان سلیمی، سید احمد موسوی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، مهدی تیکدری، احسان حاج‌صفی، مازولا و محمدرضا آزادی.

دیدگاه‌ها