کد خبر : 1647136 | 10 آبان 1398 ساعت 21:02 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ وقت در فصل اول قهرمان نشده‌ام

دنیزلی: هواداران صبور باشند، به هدفمان می‌رسیم

مصطفی دنیزلی گفت: من تاکنون در تمام تیم‌هایی که قهرمان شده‌ام،‌ در نیم‌فصل اول هیچ‌وقت تیمم در رده نخست نبوده است.

دنیزلی: هواداران صبور باشند، به هدفمان می‌رسیم

به گزارش "ورزش سه" مصطفی دنیزلی پس از شکست چهار بر دو تیمش مقابل استقلال گفت: این بازی به لحاظ حساسیت مهم‌ترین بازی هفته بود. اساساً بازی خوبی هم بود. ما هفته گذشته شکست خوردیم و بازی بدی بودی، ولی امروز موقعیت‌های خوبی داشتیم. به‌هرحال فاکتورهای متفاوتی برای این باخت وجود دارد که نمی‌توان آنها را توجیه کرد.

 

*اشتباهات فردی نتیجه بازی ما برابر استقلال را رقم زد
در بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم، ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اشتباهات فردی نتیجه این بازی را رقم زد. این به بدان معنا نیست که من از تیمم ناراضی باشم. من از تیمم راضی هستم و به تمام بازیکنانم اطمینان دارم. به‌هرحال ما اگر یک یا دو امتیاز از رقیبان‌مان عقب بمانیم، اهمیت ندارد. من برای یک هدف به اینجا آمده‌ام و با این تیمم به آن هدف خواهم رسید. من به هواداران و تمام اعضای تیم اطمینان دارم و می‌دانم به هدف‌مان خواهیم رسید.

 

*هیچ وقت در فصل اول قهرمان نشده‌ام
من تاکنون در تمام تیم‌هایی که قهرمان شده‌ام،‌ در نیم‌فصل اول هیچ‌وقت تیمم در رده نخست نبوده است. در هر صورت شکل جدول این‌گونه بوده است. البته فکر نکنید ما در نیم‌فصل اول به رده نخست نخواهیم رسید. بازیکنان ما وقتی که می‌خواهند علمکرد خوبی داشته باشند، ممکن است اشتباهاتی را هم مرتکب شوند.

 

*نتیجه امروز می‌توانست برعکس باشد
ما بازیکنان مصدومی داشتیم و روز گذشته هم سوگیتا به این مصدومان اضافه شد. دژاگه دو هفته است که نتوانسته با ما تمرین کند. بازیکنانی هم بودند که مصدومیت جزئی داشتند، اما فداکاری و در بازی امروز بازی کردند. ما امروز موقعیت‌های خوب و زیادی داشتیم. مازولا، حاج‌صفی و آزادی نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند. نتیجه امروز می‌توانست برعکس هم باشد. رقیب ما از فرصت‌های خود استفاده کرد، اما ما نتوانستیم استفاده کنیم و این نتیجه رقم خورد. به‌هرحال امیدوارم پرشورها از شکل بازی ما خوشحال باشند، اما می‌دانم از نتیجه رضایت ندارند و خوشحال نیستند.

 


*حتی برای مساوی هم بازی نمی‌کنم
در دو بازی اخیر تراکتور روی اشتباهات کادرفنی شکست خورده است؟ دنیزلی در واکنش به طرح این موضوع گفت: این نظر شماست و برای آن احترام قائلم، ولی ما چه میزبان باشیم و چه میهمان برای برد وارد زمین می‌شویم. من در تمام زندگی‌ام در هیچ مسابقه‌ای برای مساوی به میدان نرفته‌ام. یعنی اگر برای نباختن وارد زمین شوید،‌ قطعاً شکست خواهید خورد.


*تمرکز من روی اشتباه کل بازیکنان است
می‌توانم روی کل بازی تمرکز داشته باشم،‌ اما اشتباهات فردی بازیکن چیزی نیست که آن را انتظار داشته باشیم. به‌هرحال بازیکن چه جوان باشد و چه باتجربه می‌تواند اشتباه داشته باشد. در واقع تمرکز ما روی اشتباهات سیستم و ترکیب بازیکنان است. اگر با این انتقاد به استقبال شکست امروز برویم به نتیجه خوبی نخواهیم رسید.

 


*تغییراتی برای آینده خواهیم داشت
وی درباره اینکه چه تدبیری خواهد اندیشید تا تیمش در بازی‌های بعد هم شکست نخورد، گفت: ما در این مورد در جمع تیم صحبت می‌کنیم و این مباحث را عمومی نمی‌کنیم. به‌هرحال از ترکیب اصلی هفت، هشت بازیکن که شاکله تیم هستند در بازی‌ بعد حضور خواهند داشت ولی سایر بازیکنان را تغییر خواهم داد.

 


* با این باخت کار ما تمام نمی‌شود
این بازی جنگ هافبک‌ها بود و اگر از بازیکنان اصلی خود استفاده می‌کردید می‌توانستید نتیجه را حفظ کنید. دنیزلی در واکنش به طرح این پرسش گفت: برای اینکه جواب این سؤال را بدهم، باید پیشگو باشم. به‌هرحال دوستانی که اینجا سؤال می‌کنند اطلاعات ورزشی دارند و هر کدام ممکن است نظر متفاوتی داشته باشند. مسئول تیم من هستم و در مورد تیم تصمیم می‌گیرم. هفته‌های متوالی بازی رقبا را آنالیز می‌کنیم و گاهی مطالبی که تئوری هستند، عملی نمی‌شوند. خلاصه ما امروز شکست خوردیم، اما با این باخت کارمان تمام نمی‌شود. راه‌مان را با این تیم ادامه می‌دهیم و اعتمادم از بازیکنان سلب نمی‌شود و با همین اطمینان به راه‌مان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها