کد خبر : 1647261 | 11 آبان 1398 ساعت 12:40 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتشار فهرست بازیکنان رئال و انتقاد هواداران

باشگاه رئال مادرید فهرست رسمی بازیکنان این تیم برای دیدار امروز مقابل رئال بتیس را اعلام کرد، فهرستی که با انتقاد گروه زیادی از هواداران این تیم مواجه شده است.

انتشار فهرست بازیکنان رئال و انتقاد هواداران

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از شکست در مقابل مایورکا در ماه گذشته میلادی در بازی‌های بعدی در مسیر موفقیت قرار گرفته و بعد از دو پیروزی پیاپی مقابل گالاتاسارای و لگانس توانسته اعتماد هواداران را دوباره بدست بیاورد. ولی فهرست اعلام شده از سوی زیدان برای دیدار امشب رئال مقابل رئال بتیس، بار دیگر گروه زیادی از هواداران رئال را دلخور کرده است.

 

1448300

 

نتایج اخیر رئال باعث شده فاصله این تیم با بارسا در صدر جدول لالیگا به یک امتیاز کاهش یابد و به همین خاطر هواداران این تیم مشتاقند که رئال در بازی امروز مقابل بتیس حتما به پیروزی برسد. با اینکه زیدان سعی کرده با توجه به مصدومیتها و محرومیت‌ها قوی‌ترین ترکیب ممکن را برای این بازی انتخاب کند ولی انتقادات به انتخاب او در شبکه‌های اجتماعی قابل توجه بوده است.

 

مهمترین واکنش‌ها در این باره به دو نفر، براهیم دیاز و لوکاس واسکز برمی‌گردد. درحالیکه بسیاری از هواداران از عدم حضور براهیم دیاز در این لیست ناراحت هستند اما در عین حال خوشحالی خود را از عدم حضور نام واسکز در این لیست پنهان نمی‌کنند.

 

درحالیکه براهیم دیاز در فصل جاری تنها 9 دقیقه برای رئال مادرید در لالیگا بازی کرده هواداران این تیم از این بابت ناراحت بوده و خواهان حضور بیشتر او در ترکیب تیم‌شان هستند.

 

دیدگاه‌ها