کد خبر : 1647300 | 11 آبان 1398 ساعت 16:29 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی یا ادامه همکاری؛

داستان مجهول مهاجری و نساجی

در حالی که رضا مهاجری بعد از بازی تیمش برابر صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد دیگر نمی‎تواند با این تیم ادامه بدهد فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه در مصاحبه ای گفت که سرمربی این تیم با نساجی ادامه خواهد داد.

داستان مجهول مهاجری و نساجی

به گزارش" ورزش سه" تمرین امروز نساجی تعطیل بود و از همین رو مشخص نشد که آیا با جدایی مهاجری موافقت شده است یا نه؟! سرمربی نساجی بعد از تساوی بدون گل برابر صنعت نفت در قائمشهر در نشست خبری اعلام کرد که دیگر توان ادامه دادن ندارد. او سپس به مشهد سفر کرد اما صنیعی‎فر یکی از مالکان باشگاه دیروز در مصاحبه ای که با سایت باشگاه داشت اعلام کرد که مهاجری با قدرت به کارش ادامه می دهد.


با این وجود هنوز سرنوشت ادامه همکاری این مربی و نساجی مبهم است. نساجی روز جمعه و در هفته دهم یک بازی دشوار در مسجدسلیمان برابر نفت این تیم دارد و تمرینات این تیم باید از فردا آغاز شود. البته به نظر می‎رسد اگر مدیران باشگاه بتوانند شرایط مورد نظر سرمربی را تامین کنند مهاجری نیز به تمرینات تیمش برگردد. او یک بار دیگر و بعد از تساوی تیمش برابر ماشین‎سازی در هفته ششم اعلام کرده بود که قصد کناره‎گیری دارد اما با وعده حل شدن مشکلاتی چون کسب مجوز بازیکنانی مثل حقیقی، قاضی و کفشگری بازگشت. باید دید آیا او بلیت بازگشت به تهران را برای حضور در تمرینات نساجی رزرو خواهد کرد یا اینکه اقامتش در مشهد طولانی‎تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها