کد خبر : 1647349 | 11 آبان 1398 ساعت 19:27 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر تیم ملی در عراق چه می‌کند؛

ساکت صبح در کربلا، بعد از ظهر در بصره!

طبق ادعای رسانه های عراقی و عماد رضا، محمدرضا ساکت صبح در کربلا بوده و بعداز ظهر در بصره.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گمانه زنی های فراوانی در خصوص لغو میزبانی عراق از ایران و بحرین در شهر بصره وجود دارد، محمدرضا ساکت و یکی دو عضو دیگر فدراسیون برای بررسی شرایط میزبانی این شهر عازم کشور عراق شدند. عمادرضا بازیکن سابق سپاهان برای استقبال از کاروان ایرانی ها به فرودگاه و سپس هتل محل اقامت آمد.


برخلاف اعلام برخی رسانه ها که این ملاقات در بصره انجام شده، عماد رضا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به ابهامات این گونه پاسخ داده است: "با استاد محمدرضا ساکت رئیس سابق باشگاه سپاهان و هیئت همراه در شهر کربلا. به پایگاه های فتنه اعتماد نکنید..."  مهاجم و ستاره سابق سپاهان همچنین در ادامه آورده که این ملاقات در کربلا و هتل بارون انجام شده نه در شهر بصره.

 

 

1448424


نکته جالب توجه اینکه ساعاتی بعد یکی دیگر از رسانه های کشور عراق تصویری از محمدرضا ساکت در استادیومی در شهر بصره منتشر کرد. این عکس نشان می دهد که مدیر تیم های ملی ایران در حال بررسی شرایط میزبانی بصره از تیم ملی است.


به نظر می رسد تاکید عماد رضا بر اینکه عکس ساکت در کربلا گرفته شده و نه بصره به این دلیل باشد که استقبال او از مقام ایرانی به حساب فدراسیون عراق گذاشته نشود. ولی چند ساعت بعد ساکت در استادیومی در بصره دیده شد که او را در حال بررسی شرایط میزبانی عراقی ها نشان می داد.

 

دیدگاه‌ها