کد خبر : 1647476 | 12 آبان 1398 ساعت 11:16 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: شیطان دوباره بر‌می‌گردد!

موریسیو پوچتینو از دله آلی حمایت کرده که دوباره شرایط خوب خودش را پیدا کند و در زمین شیطنت‌هایش را از سر بگیرد.

پوچتینو: شیطان دوباره بر‌می‌گردد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ،  آلی یکی از بازیکنان متعدد تاتنهام در این فصل است که پایین‌تر از حد انتظار بازی کرده‌اند اما این بازیکن 23 ساله به طور خاص در جریان باخت 2 بر یک هفته گذشته مقابل لیورپول مورد انتقاد قرار گرفت. تاتنهام قبل از بازی‌های این هفته در رده یازدهم لیگ برتر قرار داشته و امشب در زمین اورتون بازی می‌کند. مربی آرژانتینی از بازیکنی حمایت کرده که چهار سال قبل از میلتون کینز دانز آورده تا به باشگاه در موفقیت‌هایش کمک کند.


پوچتینو گفت: «ما خیلی خوب می‌دانیم دله حتماً بر می‌گردد. ذهنیت خوبی دارد. همیشه شما بعد از یک دوره سخت به زمان نیاز دارید تا فکر و بازی‌تان را اصلاح کنید. سخت‌ترین قسمت کار این است که چقدر طول می‌کشد  شما به اوج برسید. وقتی اصرار دارید و سخت کار می‌کنید، به این فرم می‌رسید چون کیفیت لازم را دارید، تنها مسأله این است که رقابت‌ها منتظر کسی نمی‌مانند.» پوچتینو به اوایل دوران حرفه‌ای آلی اشاره کرد که با انتقادهای زیادی مواجه شده بود به خاطر بی‌احترامی به هم‌تیمی‌‌اش کایل واکر. مربی تاتنهام درباره شیطانی که درون آلی وجود دارد، گفت: «هنوز هم دارد. اگر یادتان باشد، همه از او انتقاد کردیم اما من گفتم من این دله آلی را دوست دارم چون گاهی شیطنت‌ها باعث تفاوت بازیکن می‌شود. شیطان دوباره بر می‌گردد نمی‌دانم کی اما حتماً بر‌می‌گردد.» تاتنهام سال قبل در زمین اورتون با یک بازی ویرانگر به پیروزی 6 بر 2 برسید اما تاتنهام که برای نخستین بار در زمان مربیگری پوچتینو در نوامبر 2014 در نیمه دوم جدول قرار گرفته، به گفته این مربی آرژانتینی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خارج از خانه دارد. این تیم از ژانویه در بازی‌های خارج از خانه لیگ پیروزی نداشته و در 14 بازی این فصل در رقابت‌های مختلف تنها 4 برد به دست آورده و همین باعث شده اعتماد به نفس تیم پایین بیاید: «باید مثبت باشیم، این مثبت‌اندیشی را تعمیم دهیم و باور کنیم که می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. در حال حاضر تیم روحیه پایینی دارد اما فقط کمی زمان لازم است. مهم این است که چطور کار را به پایان برسانیم، الان وقتش نیست. ما از بازی سال قبل در زمین اورتون خاطره خوبی داریم اما ما می‌خواهیم برنده شویم، هر نتیجه‌ای برای ما خوب است.» اورتون حتی شروع بدتری نسبت به تاتنهام داشته و مارکو سیلوا مربی‌اش بیش از پوچتینو تحت فشار قرار دارد چون تیمش دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد اما با پیروزی در بازی امشب بالاتر از تاتنهام قرار می‌گیرد.


در سفر به مرسی ساید، دنی رز محروم است در حالی که یان فرتونگن، مدافع میانی و اریک لاملا هافبک تاتنهام به دلیل مصدومیت، تیم را همراهی نمی‌کنند. جووانی لوسلسو می‌تواند بازی کند چون مربی نگران هموطنش است که دوباره به تیم ملی دعوت شده بعد از آنکه در حضور قبلی‌اش در بازی‌های ملی مصدوم شد.

دیدگاه‌ها