کد خبر : 1647517 | 12 آبان 1398 ساعت 12:57 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

نسبت به بازی آخر مقابل یکدیگر

فولاد با 8 و پرسپولیس با 3 تغییر برابر هم

یازده بازیکن از چهارده بازیکنی که فصل قبل برای پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل فولاد حاضر بودند، در این فصل نیز همراه تیم کالدرون هستند.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد خوزستان روز دوشنبه در ورزشگاه خانگی در حالی میزبان پرسپولیس است که در آخرین نبرد دو تیم در  ورزشگاه غدیر، موفق به شکست قرمز های تهرانی شد.


در دیداری که افشین قطبی سرمربی تیم فولاد بود و توانست که تیم سابقش را شکست بدهد. در این مطلب می‌خواهیم تغییرات دو تیم از آن ترکیب در فصل قبل تا کنون را مرور کنیم.


ترکیب دو تیم در بازی فصل قبل :

 

ترکیب فولاد:


ناصر سالاری، سیامک کوروشی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عارف آقاسی، میثم دورقی، عارف غلامی (89–بابک مرادی)، مهدی زبیدی (62–رافائل مسی)، رضا میرزایی (82–آرش افشین)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا


سرمربی: افشین قطبی

 

* در این میان ایوب والی، فرزاد جعفری، عارف آقاسی، میثم دورقی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا در لیست این فصل فولاد حاضر هستند.

 

1448694

 

ترکیب پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی (57–ماریو بودیمیر)، احمد نوراللهی، سروش رفیعی (67–بشار رسن)، مهدی ترابی (73–امید عالیشاه) و علی علیپور


 سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


در این بین علیرضا بیرانوند ، سیدجلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، امید عالیشاه و علی علیپور در لیست این فصل پرسپولیس هستند که البته کامیابی نیا به دلیل مصدومیت قادر به انجام بازی نیست.

 

1448695

دیدگاه‌ها