کد خبر : 1647520 | 12 آبان 1398 ساعت 13:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا: اینتر بهترین ستاره‌هایش را نمی‌فروشد

جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینترمیلان درباره شایعات مطرح شده درباره انتقال لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی این تیم به بارسلونا گفت اینتر ستاره‌های خود را از دست نخواهد داد.

ماروتا: اینتر بهترین ستاره‌هایش را نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مطرح شدن شایعات متعدد درباره تلاش بارسلونا برای به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی ملی‌پوش اینتر، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی این باشگاه ایتالیایی شایعات مطرح شده را بی‌ارزش خواند و گفت اینتر ستاره‌های خود را از دست نخواهد داد.

 

1440978

 

مارتینز در فصل جاری با پیراهن اینتر برای تیم آنتونیو کونته تا اینجا پنج گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. این درخشش باعث شده ستاره آرژانتینی هواخواهان زیادی پیدا کند ولی ماروتا می‌گوید شایعات درباره انتقال او به بارسلونا نادرست است و اینتر تمایل ندارد که بهترین ستاره‌های خود را از دست بدهد.

 

ماروتا بعد از پیروزی 2-1 اینتر مقابل بولونیا به شبکه اسکای اسپورتز ایتالیا گفت:" این صحبتها فقط داستانهایی است که رسانه‌ها درست می‌کنند. بازیکنان ما از حضورشان در اینتر راضی هستند و تا یک بازیکن نخواهد باشگاه را ترک کند هیچکس نمی‌تواند او را جدا کند".

 

1448697

 

مدیر اجرایی اینترمیلان در ادامه گفت:" اینتر باشگاه خیلی قدرتمندی است که به ندرت بهترین بازیکنانش را می‌فروشد. ما می‌خواهیم به حرکت در همین مسیر ادامه بدهیم و حتی زمانی که چنین موقعیت‌هایی پیش می‌آید آن را حل و فصل خواهیم کرد. اینها همه بخشی از شرح وظایف شغلی ما است".

 

دیدگاه‌ها