کد خبر : 1647537 | 12 آبان 1398 ساعت 14:09 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد در آن دروازه گل نمی خورد

طلسم عجیب و غریب دروازه شمالی فولاد آرنا!

فولاد خوزستان تا کنون یازده گل در ورزشگاه فولاد آرنا دریافت کرده که هر یازده گل وارد دروازه جنوبی شده اند و در دروازه شمالی هنوز هیچ توپی از خط به ضرر فولاد نگذشته است.

طلسم عجیب و غریب دروازه شمالی فولاد آرنا!

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه فولاد آرنا در بازی فولاد-سپاهان به طور رسمی افتتاح شد و از زمان افتتاح این ورزشگاه تاکنون، تیم فولاد در 10بازی برابر حریفان در لیگ برتر قرار گرفته است که حاصل آن 2 برد، شش مساوی و دو باخت بوده که البته هر دو باخت مربوط به بازی با صنعت نفت آبادان است که فصل قبل 4-1 و این فصل 1-0موفق به شکست قرمز های اهواز شد.

 

نکته عجیب ورزشگاه فولاد آرنا این است که هنوز هیچ توپی از خط دروازه شمالی به ضرر فولاد نگذشته است، در بازی با تراکتور توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و سپس به مهاجم این تیم رسید و دروازه فولاد را باز کرد که کمک داور اعلام آفساید کرد تا طلسم دروازه شمالی همچنان باقی بماند.

 

قرمز های اهواز در این 10بازی که در فولاد آرنا برگزار کرده اند 11بار گل خورده اند که هر 11 تای آن وارد دروازه جنوبی شده است.نتایج تیم فولاد در ورزشگاه خانگی فولاد آرنا را مرور می کنیم:


فصل قبل:


فولاد 1-1سپاهان
فولاد1-1 شهر خودرو
استقلال خوزستان 1-3 فولاد
فولاد 1-4صنعت نفت
فولاد 1-1پیکان
فولاد 2-2 تراکتور آذربایجان
فصل کنونی:
فولاد 0-1 صنعت نفت آبادان
فولاد 0-0 پیکان
فولاد 0-0 سپاهان
فولاد 1-0 نساجی


قرمز های اهواز در حالی فردا بازی سختی را برابر پرسپولیس خواهند داشت که در صورت پیروزی می توانند هم امتیاز با سپاهان صدرنشین شوند.

دیدگاه‌ها