کد خبر : 1647541 | 12 آبان 1398 ساعت 14:31 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بارسا سه هفته خانه نشین شد

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسا به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته مقابل لوانته، سه هفته قادر به همراهی آبی اناری ها نیست.

ستاره بارسا سه هفته خانه نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته در ورزشگاه سیوتات والنسیا با نتیجه 3-1 مغلوب لوانته شد. در این بازی بارسا ابتدا با پنالتی مسی پیش افتاد ولی نیمه دوم به فاصله شش دقیقه سه گل دریافت کرد و بازنده این دیدار شد.

 

 

1448468

 

 

نیم ساعت از بازی گذشته بود که سوارز پس از برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و نتوانست به کار ادامه دهد. او جای خود را به کارلس پرز داد که از 28 سپتامبر گذشته و بازی با ختافه دیگر برای بارسا بازی نکرده بود.

تیم پزشکی بارسا روز گذشته مصدومیت ساق پای راست سوارز را تایید کرد و امروز با بررسی های دقیق تر عنوان داشت که روند بهبودی او زمان بازگشتش به میادین را تعیین خواهد کرد.

 

طبق ادعای آاس، مصدومیت سوارز از همان ناحیه ای است که دو ماه پیش در برابر بیلبائو باعث شد یک ماه به دور از میادین بماند. اتفاقی که باعث نگرانی کادر پزشکی بارسلونا شده است و آنها به سوارز توصیه کرده اند تا مراحل درمانی خود را جدی بگیرد و برای بازگشت، صبوری بیشتری به خرج دهد.

چنین مصدومیتی برای بهبودی به سه تا چهار هفته درمان نیاز دارد و سوارز به طور قطع بازی با اسلاویا پراگ و سپس سلتاویگو را از دست خواهد داد. از بخت خوب او سپس وقفه بازی های ملی از راه می رسد و اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند بارسا را دوم آذر برابر لگانس همراهی کند.

 

 

دیدگاه‌ها