کد خبر : 1647568 | 12 آبان 1398 ساعت 16:15 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

برابری بارسای والورده با رکورد منفی 17 ساله

بارسلونا روز گذشته بازهم در لالیگا باخت تا پس از یازده بازی سومین شکست خود را تجربه کرده باشد.

برابری بارسای والورده با رکورد منفی 17 ساله

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در ورزشگاه سیوتات با نتیجه 3-1 مغلوب لوانته شد در حالی که نیمه اول را با پنالتی لیونل مسی پیش افتاده بود.

آبی اناری ها در نیمه دوم سه بار غافلگیر شدند و در نهایت بازی را باختند. سه گلی که در عرض 7 دقیقه به ثمر رسید. به این ترتیب نوار هفت برد متوالی بارسا نیز پاره شد.

 

 

1448500

 

 

بارسا فصل را با شکست در زمین بیلبائو شروع کرد و با گل دقیقه 88 آدویس بازنده به خانه برگشت. شکست دیگر بارسا در زمین گرانادا بود اما همان باخت باعث شد تا بارسا به خود بیاید و به هفت برد متوالی در همه رقابت دست یابد.

نگاهی به نتایج بارسا نشان می دهد که این تیم در بازی های خارج از خانه بسیار ضعیف نشان داده و در حد و اندازه های خودش ظاهر نشده است ولی در نوکمپ مشکلی برای پیروزی بر حریفانش ندارد.

بارسا در این فصل و در زمین اوساسونا و بروسیا دورتموند هم با تساوی متوقف شده اما برای مثال توانسته تیم های قدری چون اینتر، سویا و والنسیا را در نوکمپ شکست دهد.

پس از انجام 11 بازی در لالیگا بارسا سه شکست خارج از خانه را در کارنامه اش ثبت شده می بیند که از فصل 03-2002 بی سابقه است. بارسا در آن فصل نیز پس از یازده بازی در لالیگا به بار باخته بود. جالب اینکه بارسا فصل گذشته و در 38 بازی لالیگا تنها دو بار در زمین حریفان مغلوب شد. اولی در هفته ششم برابر رگانس و دومی هفته 36 برابر سلتا.

 

دیدگاه‌ها