کد خبر : 1647617 | 12 آبان 1398 ساعت 20:04 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: نتایج یوونتوس را دنبال نمی کنم

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر از شروع درخشان خود در ترکیب این تیم رضایت دارد.

لوکاکو: نتایج یوونتوس را دنبال نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب در دیداری دشوار و در حالیکه تا دقایق پایانی از حریف خود بولونیا عقب بود، در نهایت با درخشش و دبل روملو لوکاکو موفق به کسب سه امتیاز حساس مقابل این تیم شد. ستاره جدید و بلژیکی اینتر در یازده بازی اول خود برای نراتزوری موفق به زدن نه گل شده و از این حیث با رکورد 22 سال قبل رونالدوی برزیلی در رقم زدن بهترین شروع در اینتر برابری کرده است. روملو لوکاکو در مورد برتری مقابل بولونیا و البته رکورد خود در ترکیب اینتر صحبت کرد.

 

1448530

 

روملو لوکاکو گفت: "پنالتی مهمی به ثمر رساندم و ما با همین ضربه موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز مقابل بولونیا شدیم. بولونیا در دیدار مقابل ما بسیار قوی و با حرارت بالایی بازی می کرد و عملکرد آنها من را تحت تاثیر قرار داده بود، اما ما با ذهنیتی قوی وارد میدان شدیم و در نهایت خوشحالم که توانستیم پیروز شویم.

 

من خوشحالم که چنین شروع خوبی را در اینتر تجربه کرده ام ، اما من 26 ساله هستم و باید به همراه کل تیم در هر روز رشد و پیشرفت کنیم. من به دنبال کردن نتایج یوونتوس علاقه ای ندارم. آنچه برای من مهم بوده پیروزی اینتر در بازی های خود است. ما برابر بولونیا برنده شدیم و همین مهم است. "

دیدگاه‌ها