کد خبر : 1647730 | 13 آبان 1398 ساعت 12:22 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بالوتلی: انکارکنندگان نژادپرستی مرد نیستند

ماریو بالوتلی ستاره برشا که دیروز در بازی این تیم مقابل ورونا به دلیل توهین نژادپرستانه به او قصد ترک زمین را داشت می‌گوید کسانی که توهین‌ به او را تکذیب می‌کنند باید شرم کنند.

بالوتلی: انکارکنندگان نژادپرستی مرد نیستند

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی برشا که دیروز در جریان دیدار این تیم با ورونا در سری آ به دلیل توهین‌های نژادپرستانه هواداران حریف به او قصد ترک زمین را داشت، می‌گوید کسانی که منکر این توهینها شده و مدعی‌اند علیه او هیچ توهین نژادپرستانه‌ای نشده "مرد واقعی" نیستند و باید از خود شرم کنند.

 

بالوتلی در نیمه دوم بازی دیروز دو تیم که در نهایت با شکست 2-1 برشا به پایان رسید، بعد از آنکه توهین‌های نژادپرستانه هواداران ورونا را شنید با عصبانیت توپ را به سمت سکوهای آنها شوت کرد و قصد داشت از زمین خارج شود.

 

1448959

 

داور بعد از این صحنه بازی را متوقف کرده و سپس طبق پروتکل اعلامی سری آ، بیانیه‌ای از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد که هواداران را به خودداری از توهین به او ترغیب می‌کرد. بازیکنان برشا و ورونا به سمت بالوتلی رفته و او را متقاعد کردند که به بازی ادامه دهد. این ستاره سابق منچسترسیتی و اینتر در ادامه و در دقیقه 85 یک گل زیبا به ثمر رساند هر چند گل او برای برشا کافی نبود.

 

بالوتلی بعد از پایان بازی به ایوان یوریچ و مائوریسیو ستی، سرمربی و رئیس باشگاه ورونا که مدعی بودند شعار نژادپرستانه‌ای علیه بالوتلی نشنیده‌اند واکنش تندی نشان داد. بالوتلی با انتشار ویدیویی که شعارهای هواداران ورونا علیه او را نشان می‌دهد در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" از همه همکارانم در زمین فوتبال و بیرون از زمین فوتبال که با من ابراز همبستگی کردند و به خاطر همه پیامهایی که هواداران برایم فرستادند متشکرم. از صمیم قلب سپاسگزارم. شما نشان دادید که مرد واقعی هستید و نه مثل کسانی که همه شواهد را انکار کردند".

 

بالوتلی در ادامه نوشت:" به کسانی هم که صدای میمون درمی‌آوردند می‌گویم شرم‌تان باد. شرم‌تان باد. جلوی بچه‌ها، همسر، پدر و مادر، دوست و آشنا و فامیل‌تان، شرم تان باد".

 

 

دیدگاه‌ها