کد خبر : 1647741 | 13 آبان 1398 ساعت 13:15 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ: خانواده‌ام را به کار مجانی ترجیح می‌دهم

سرمربی صنعت نفت می گوید تیمش فردا با تیم بزرگی بازی دارد اما فوتبال قابل پیش بینی نیست.

اسکوچیچ: خانواده‌ام را به کار مجانی ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ با حضور در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:


به استقلال احترام می گذاریم


برابر تیم قوی و با سابقه بازی داریم. شاید به خاطر نتیجه های اول فصل الان در شرایط خوبی قرار دارند. ما هم داریم خوب بازی می کنیم هرچند شرایط سختی داریم، ابتدا مسائل مالی در کنار یکسری مصدومیت ناخواسته که برای بازیکنان مان به وجود آمده است. مثل حنفی، عیسی آل کثیر، عبدالله ناصری و مهدی مومنی که نمی توانیم از آن استفاده کنیم. من عادت دارم برای کنار آمدن با این مشکلات و به استقلال احترام می گذاریم ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

 

شرایط خوب استقلال و صنعت نفت

 

قطعا برنامه داریم برای شکست استقلال، قطعا ما این تیم را آنالیز کرده ایم و هیچ باشگاهی وجود ندارد که نخواهد برنده باشد ولی الان استقلال خوب بازی می کند و بازی هایش را می برد، خیلی اعتماد به نفس آنها بالا است ولی ما هم آنقدر بد نیستیم.

 

 

مشکلات مالی؟

 

بله این فصل بازیکنان ما دریافتی نداشته اند و انتظار ما این است که کمک مان کنند. واقعا ما خودمان انگیزه زیادی برای این بازی داریم و این شرایط مناسب نیست ولی سعی می کنیم این مشکلات را کنار بگذاریم و مسوولان باید به ما کمک کنند. در فوتبال ایران همه تیم ها از جایی کمک می گیرند، ما نمی توانیم از حق پخش و بلیت فروشی درآمد کسب کنیم، کمک اسپانسر هم قابل توجه نیست و آن پول هایی که باشگاه ها می گیرند را نمی توانند برگردانند. همیشه گفته ایم اگر باشگاه های دیگر کمک می گیرند ما هم این حق را داریم. در اروپا بخش خصوصی پای کار است و در ایران تیمی نیست که خودش بتواند درآمد کسب کند. من درس دانشگاهی خوانده ام و می توانم ساعت ها در این باره صحبت کنم.


من پول گرفته ام


بله من پول گرفته ام چون می خواستم بروم و 15 روز قبل دریافت کرده ام. من اصلا خوشحال نبودم که بازیکنان پول نگرفته اند و من گرفته ام. من دو تجربه بد داشتم و نتوانستم پول را بگیرم، رای من در مورد ملوان صادر شد ولی اتفاقی نیفتاد، نمی خواستم به فیفا شکایت کنم. فدراسیون ایران این حق را به من داد ولی پولی به من ندادند.


خانواده ام را به کار بی دستمزد ترجیح می دهم


من در ایران و آبادان هستم ولی خانواده ام را بیشتر دوست دارم، من شخصا بین اینکه کار کنم و پول نگیرم، خانواده، همسرم را ترجیح می دهم. شما خودتان از جایی که کار می کنید پول دریافت می کنید؟ اگر شما مجانی کار کردید من هم مجانی کار می کنم.

دیدگاه‌ها