کد خبر : 1647791 | 13 آبان 1398 ساعت 17:31 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال مسئول مهار آقای گل لیگ برتر

کاپیتان پرسپولیس بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و اکنون تقابل سختی با حمله‌وران فولاد در اهواز خواهد داشت.

سیدجلال مسئول مهار آقای گل لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که بعد از دو هفته ابتدایی حضور در ترکیب اصلی، با توجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفته بود، مدت‌ها از ترکیب پرسپولیس دور بود، اکنون مقابل فولاد خوزستان بار دیگر شانس بازگشت به ترکیب را به دست آورده است.


غیبت سیدجلال حسینی در ترکیب سرخپوشان در شرایطی که ردپای این بازیکن در موفقیت‌های دفاعی این تیم طی فصول گذشته کاملا چشمگیر بود، با حواشی زیادی همراه شده بود. حسینی با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده، از سوی کالدرون شانس بازگشت به ترکیب اصلی در جدال با شاگردان جواد نکونام در فولاد آره نا را به دست آورده است.


پرسپولیس که هفته گذشته موفق شده بود دروازه‌اش را مقابل ماشین سازی بسته نگه دارد، به خوبی از اهمیت امتیاز دیدار با فولاد خوزستان آگاه است و اکنون امیدوار است با توجه به بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب، مقابل حمله وران حریف به نتیجه لازم دست یابد و بتواند دست پر فولاد آره نا را ترک کند.


سیدجلال حسینی که با توجه به خصوصیات دفاعی منحصربه‌فرد خود با لقب صخره در جمع سرخپوشان معروف است، باید از این فرصت فوق‌العاده‌ای که نصیبش شده، استفاده کرده و نظر کالدرون را برای بازگشت به ترکیب اصلی و تداوم حضور در میدان جلب کند.

 

در خط حمله فولاد خوزستان، لوسیانو پریرا حضور دارد که در فصل گذشته با نمایشی خیره کننده توانست در کنار کی روش استنلی عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد. اکنون باید دید کاپیتان سرخپوشان قادر خواهد بود مانع از جشن آقای گل برزیلی فولادی ها شود یا خیر.

دیدگاه‌ها