کد خبر : 1647942 | 14 آبان 1398 ساعت 12:50 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد PSG به امباپه: دستمزد مساوی با نیمار

لوپاریزین گزارش داد که باشگاه PSG قصد دارد با پیشنهاد تمدید قرارداد به کیلین امباپه دستمزد او را افزایش داده و به اندازه دستمزد نیمار برساند.

پیشنهاد PSG به امباپه: دستمزد مساوی با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لوپاریزین مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در مقابله با تلاش های رئال مادرید برای جذب کیلین امباپه در تابستان آینده به او پیشنهاد داده که در تمدید قراردادش با این باشگاه پاریسی، افزایش دستمزد را لحاظ کرده و دستمزد او را به اندازه دستمزد در حال حاضر نیمار برساند.

 

1449210

 

لوپاریزین می‌گوید PSG برای حفظ کیلین امباپه آن قدر مصمم است که در پشت صحنه تا کنون مانورهای زیادی برای ممانعت از انتقال او به باشگاه‌های دیگر انجام داده است. در این گزارش مدت زمان تمدید قرارداد امباپه مشخص نیست ولی بر اساس ادعای لوپاریزین، PSG به امباپه پیشنهاد داده که دستمزد او را تا حد دستمزد نیمار ستاره برزیلی این تیم افزایش دهد. گفته می‌شود امباپه در حال حاضر دستمزدی در حد 20 میلیون یورو در فصل می‌گیرد.

 

1449211

 

بر اساس گزارش لوپاریزین قرارداد پیشنهادی باشگاه PSG به امباپه حاضر و آماده شده و تنها امضای امباپه بر آن باقی مانده است. بر اساس این گزارش نتایجی که پاری سن ژرمن امسال در لیگ قهرمانان اروپا به دست خواهد آورد در تصمیم امباپه برای ماندگار شدن در این تیم یا ترک پاریس نقش مهمی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها