کد خبر : 1648122 | 14 آبان 1398 ساعت 23:43 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارچلو لیپی:

آلگری بهترین گزینه برای منچستریونایتد است

مارچلو لیپی، سرمربی بزرگ ایتالیایی مکس آلگری را بهترین گزینه برای منچستریونایتد می داند.

آلگری بهترین گزینه برای منچستریونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ادامه فعالیت اوله گونار سولسشر در اولدترافورد چندان مهیا نیست و بسیاری معتقدند او به زودی شغل خود را از دست خواهد داد. از مکس آلگری به عنوان جدی ترین گزینه هدایت یونایتد نام برده می شود و مارچلو لیپی نیز موافق چنین تصمیمی است.

 

1406926

 

این سرمربی 71 ساله به دیلی میل گفت: "آلگری در همه تیم ها عملکردی خوب داشته و من به عنوان یک هوادار باشگاه منچستریونایتد خوشحال می شوم او راهی این تیم شود. منچستر یونایتد تاریخ فوتبال انگلیس است، آنها سالهای تاریکی را سپری می کنند، اما این باشگاه فوق العاده است و می توان درک کرد معنی کار کردن در اولدترافورد چیست.

 

البته در ابتدا من فکر می کنم اوله گونار سولسشر یک مهاجم بزرگ و یک سرمربی خوب است. اما آلگری را نیز یک سرمربی حرفه ای می دانم سبک یوونتوس در خون او جریان دارد. دوستی عمیق من با سر الکس فرگوسن به من اجازه می دهد بگویم که آلگری بهترین انتخاب برای یونایتد بود.

 

آلگری در حال یادگیری انگلیسی بوده و سبک فوتبال انگلیسی برای وی خوب است. آلگری سرمربی آماده و زیرک بوده و به خوبی بازی خوانی می کند. آلگری علاقمند به چالش ها است و فکر می کنم او یک فرد فروتن است. آلگری یک سرمربی بزرگ ایتالیایی بوده که در انگلیس خوب کار خواهد کرد و من می توانم به شما بگویم که او آماده هدایت یونایتد است."

 

دیدگاه‌ها