کد خبر : 1648128 | 14 آبان 1398 ساعت 23:51 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر اسلاویا

پیکه: بعید است قهرمان چمپیونزلیگ شویم

جرارد پیکه سبک بازی بارسا را زیر سوال برد و گفت که با ادامه این روند، امکان قهرمانی چمپیونزلیگ وجود نخواهد داشت.

پیکه: بعید است قهرمان چمپیونزلیگ شویم

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی امشب بارسا برابر اسلاویا پراگ، جرارد پیکه از سبک بازی تیمش انتقاد کرد. بارسا در تمام طول بازی نتوانست یک برنامه منظم تیمی را در زمین پیاده کند و از موقعیتهای به دست‌آمده نیز استفاده نکرد. اسلاویا در 90 دقیقه تیمی بابرنامه و مسلط نشان میداد و حتی شانس این را هم داشت تا بارسا را در نوکمپ غافلگیر کند.

 

 

1449382

 

 

جرارد پیکه در پایان بازی گفت: «ما سعی داشتیم تا همان سبک بازی همیشگیمان را پیاده کنیم. اسلاویا از یک خط جلوتر پرس میکرد و مدافعان این تیم جلوتر از همیشه بازی میکردند. موقعیتهایی برای گلزنی داشتیم ولی انگار توپ نمیخواست وارد دروازه شود. متاسفانه در بازیهای اخیر، پیروزی ما را همراهی نکرد. وقتی در دو بازی متوالی، موفق به کسب پیروزی نمیشوید، آن هم در تیمی مثل بارسا که توقعات از آن همیشه بالاست، یعنی یک جای کار ایراد دارد. هواداران همیشه از بارسا بیشترین انتظار را دارند.»

 

پیکه ادامه داد: «باید هرچه زودتر این مشکل را حل کنیم. البته باید در این راه خونسرد باشیم. درست است که مطابق انتظارات بازی نمیکنیم ولی هم در لیگ قهرمانان و هم در لالیگا شرایط خوبی داریم. نتایج به دستآمده انقدرها هم بد نیستند ولی می توانیم بهتر از اینها بازی کنیم و نتیجه بگیریم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم.

 معتقدم با این سبک بازی، مشکل بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم. البته چند سال پیش و در زمان لوئیس انریکه هم مقطعی اصلا خوب بازی نکردیم ولی به یکباره تغییر رویه دادیم و در نهایت، سهگانه را فتح کردیم.»

 

 

دیدگاه‌ها