کد خبر : 1648212 | 15 آبان 1398 ساعت 15:20 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

شورش بازیکنان ناپولی علیه یک تصمیم جنجالی

نتایج دور از انتظار ناپولی در فصل جاری باعث شده بود تا مالک این باشگاه بازیکنان و کادر فنی را به اردوی اجباری در کاستل ولتورنو بفرستد.

شورش بازیکنان ناپولی علیه یک تصمیم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که این روزها در ناپولی در حال رخ دادن است، در دنیای فوتبال کم سابقه است. ناپولی برخلاف تمام سال های اخیر نتوانسته نتایج خوبی در سری آ کسب کند و تیم هفتم جدول است. همچنین شب گذشته ناپولی در سن پائولو نتوانست از سد سالزبورگ عبور کند و به تساوی 1-1 رضایت داد. ناپولی در گروه خود پس از لیورپول تیم دوم است.

 

 

1449559

 

 

نتایج ضعیف ناپولی باعث شده بود تا اورلیو دی لائورنتیس مالک باشگاه بازیکنان را به اردوی اجباری در کاستل ولتورنو بفرستد. اردویی که قرار بود تا روز یکشنبه برپا باشد و بازیکنان نمی توانستند روانه منزل شوند اما پس از تساوی شب گذشته برابر سالزبورگ، بازیکنان به کارلو آنچلوتی و پسر مالک باشگاه اطلاع دادند که اردو را ترک خواهند کرد و به منزل بر می گردند. این اتفاق در نهایت رخ داد و امروز تنها کارلو آنچلوتی و دستیارانش در کاستل ولتورنو حاضر بودند.

 

همچنین شب گذشته کارلو آنچلوتی حاضر نشد در نشست خبری پس از بازی با سالزبورگ شرکت کند؛ در حالی که او از سوی یوفا موظف بود تا در کنفرانس حاضر باشد. آنچلوتی هرگز با تصمیمات سختگیرانه دی لائورنتیس موافق نیست و معتقد بود که برپایی اردو و دور نگاه داشتن بازیکنان از خانواده، اقدام مناسبی نیست.

ناپولی با وجود 100 میلیون یورو هزینه در بازار نقل و انتقالات، در حالی که هنوز به ماه دسامبر هم نرسیده ایم، یازده امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد. اتفاقی که تصورش برای بسیاری غیرممکن بود. 

 

دیدگاه‌ها