کد خبر : 1648241 | 15 آبان 1398 ساعت 19:08 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

طبق اعلام رئیس فدراسیون عراق

رسمی؛ اردن میزبان ایران - عراق شد

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد که اردن میزبان دو دیدار عراق برابر ایران و بحرین خواهد بود

رسمی؛ اردن میزبان ایران - عراق شد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام فیفا، تیم ملی عراق اجازه میزبانی در بصره را در دیدار با ایران و بحرین ندارد و می بایست کشور ثالثی را انتخاب کند. عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون عراق اعلام کرد که اردن میزبان دیدار تیم کشورشان برابر ایران و بحرین خواهد بود.


اتحادیه فوتبال‌عراق (FFA) اردن را برای میزبانی دو دیدار مقابل ایران و بحرین از رقابت های انتخابی مشترک قاره آسیا برای جام ملت های آسیا 2023 و جام جهانی 2022 انتخاب کرده است.


عبدالخالق مسعود در گفت و گو با خبرگزاری رسمی کشور آلمان گفت: "ما به طور رسمی به فدراسیون فوتبال اردن (JFA) درخواست کرده ایم که به دلیل نزدیکی و پشتیبانی عمومی و عدم ویزا بین ما ، دو بازی در امان برگزار شود. ما همچنان به استقبال مردم عراق در همه جا امیدوار خواهیم بود.

 

فیفا با ارسال نامه ای در روز چهارشنبه، از اتحادیه عراق خواسته است ، به دلیل بی ثباتی وضعیت امنیتی عراق ، برای هر یک از بازی های برنامه ریزی شده برای ایران و بحرین ، زمین ثالثی را پیشنهاد کند. عراق می‌خواست مسابقات مقرر را در 14 و 19 نوامبر در شهر بصره برگزار کند ، که در اکتبر گذشته تیم عراق تیم هونگ کونگ را شکست داد. عراق در مرحله مقدماتی آسیا با هفت امتیاز از سه بازی تاکنون صدرنشین گروه C است، بحرین با تفاضل گل کمتر تیم دوم گروه است و ایران با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر صعود می کنند.

دیدگاه‌ها