کد خبر : 1648306 | 16 آبان 1398 ساعت 08:54 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

شادی در اکباتان در حضور دستیار ویلموتس

برد تیم ملی جوانان در برابر قرقیزستان در شروع بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا برای بازیکنان این تیم دلچسب بود به این خاطر که حریف با همه نفرات دفاع می کرد و خیلی از حملات ایران را هم خنثی کرد.

شادی در اکباتان در حضور دستیار ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، حضور وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس هم در استادیوم اکباتان برای بازیکنان تیم ملی جوانان ایجاد انگیزه کرده بود به این خاطر که متوجه شدند از هم اکنون زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هستند و در صورت درخشش در ترکیب جوانان می توانند در آینده به تیم ملی اصلی راه پیدا کنند و این همان مسیری است که الهیار صیادمنش طی کرده است.

 

شاید مارک ویلموتس در روزهای آتی و با سفر به تهران همان طور که پیش تر در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شده بود در یکی از دو بازی پیش روی تیم ملی جوانان در استادیوم اکباتان حاضر شود.

 

1449674

 

شادی بچه های تیم ملی جوانان بعد از پیروزی در برابر قرقیزستان نشان داد آنها هم بازیکنان سختکوشی هستند و زود قافیه را نخواهند باخت و ادامه مسیر سخت صعود به جام جهانی را با همین انگیزه دنبال خواهند کرد. تیم ملی جوانان در صورت صعود به جام ملت ها که محتمل است سال آینده باید در تاشکند با 15 تیم دیگر برای کسب سهمیه جام جهانی 2021 رقابت کند.

 

1449673

 

دیدگاه‌ها