کد خبر : 1648343 | 16 آبان 1398 ساعت 12:34 | 102.3K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه‌مندان فوتبال، مشتاق سفر پیرمرد فرانسوی به مونیخ

تصویری از بایرن رویاییِ آرسن ونگر

روزنامه سان در گزارشی به این پرداخت که در صورتی که آرسن ونگر سرمربی بایرن مونیخ شود ترکیب رویایی احتمالی او در این تیم چه خواهد بود؟

تصویری از بایرن رویاییِ آرسن ونگر

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات درباره منصوب شدن آرسن ونگر، سرمربی کهنه‌کار و اسطوره‌ای آرسنال به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ داغ است و به نظر می‌رسد ونگر بعد از اخراج نیکو کوواچ از آلیانز آرنا یکی از گزینه‌های مهم جانشینی او باشد. در صورتیکه ونگر به این سمت منصوب شود انتظار می‌رود او چندین نفر از بازیکنانی مورد علاقه‌اش در آرسنال را با خود به مونیخ منتقل کرده و ترکیب رویایی خود را در بایرن بسازد.

 

روزنامه انگلیسی سان در گزارشی به این احتمالات پرداخته و تصویر خود را از بایرن رویایی آرسن ونگر ساخته است.

 

1449759

 

ونگر که از زمان ترک آرسنال در تابستان گذشته هنوز بدون تیم است در حال حاضر یکی از مهمترین گزینه‌های نشستن روی نیمکت هدایت بایرن در آلیانز آرنا به حساب می‌آید. در صورتیکه ونگر به این پست منصوب شود، انتظار می‌رود چندین نفر از بازیکنان محبوب خود در زمان هدایت آرسنال را به بایرن منتقل کند.

 

مسوت اوزیل یکی از بازیکنانی است که احتمال دارد ونگر خواهان پیوستن او به بایرن باشد. اوزیل 31ساله از زمان روی کار آمدن اونای امری به عنوان جانشین ونگر در امیریتس با بی‌مهری روبرو شده و شایعات زیادی درباره تمایل او برای ترک لندن وجود دارد. ونگر ممکن است او را به وطنش آلمان برگرداند. همان ونگری که در سال 2013 اوزیل را با قراردادی 42 میلیون پوندی از رئال به آرسنال منتقل کرده بود.

 

1449766

 

ونگر در زمان هدایت آرسنال، الکساندر لاکازت را هم به این تیم منتقل کرده بود و احتمال دارد در صورت حضور روی نیمکت بایرن، این هموطن خود را هم به مونیخ منتقل کند. لاکازت در فصل جاری تنها هفت بار برای آرسنال به میدان رفته و به نظر می‌رسد از شرایط خود راضی نباشد. پس ممکن است لاکازت هم تصمیم بگیرد در بایرن به مربی سابقش ملحق شود.

 

1449767

 

لروی سانه دیگر گزینه مهم اضافه شدن به بایرن به درخواست ونگر است. سانه که فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داده در سال گذشته در رادار بایرن مونیخ بوده و بایرن در تابستان تا یک قدمی خرید او پیش رفت بود. گفته می‌شود با وجود مصدومیت سانه، بایرن در ماه ژانویه بار دیگر برای جذب او تلاش خواهد کرد و ونگر از این بابت مسلما خوشحال خواهد شد.

 

1449768

 

این سه نفر یعنی اوزیل، لاکازت و سانه در دوران ونگر ممکن است به ستاره‌های بزرگ این تیم مثل نویر، کیمیچ، تیاگو و لواندوسکی اضافه شوند تا ستون فقرات اصلی تیم را بسازند. دیگر ستاره‌های بایرن که در دوران ونگر باید برای راه یافتن به ترکیب فیکس تیم رقابت کنند گنابری، توماس مولر، لئون گورتزکا و ژاوی مارتینز خواهند بود.

 

1449761

 

 

دیدگاه‌ها