کد خبر : 1648350 | 16 آبان 1398 ساعت 13:06 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

گایاردو در ماه دسامبر سرمربی بارسلونا خواهد شد

کلودیو بورگی، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، مدعی شد که مارسلو گایاردو به زودی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد.

گایاردو در ماه دسامبر سرمربی بارسلونا خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده سرمربی اسپانیایی بارسلونا از زمان حضورش روی نیمکت این تیم نتوانست انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند. بارسلونا در این فصل نیز عملکرد بسیار پر نوسانی داشته و حالا پس از چند نتیجه بد شایعات زیادی درباره اخراج والورده مطرح شده است.

 

کلودیو بورگی، بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین، در یک اظهار نظر جنجالی مدعی شده است که مارسلو گایاردو به زودی و در ماه دسامبر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد. گایاردو تا پایان سال ۲۰۲۱ با ریورپلاته قرارداد دارد اما با این وجود بورکی معتقد است که این سرمربی قطعاً به زودی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست. او در این باره گفت: " گایاردو در ماه دسامبر به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب خواهد شد. من این اطلاعات را از منبع موثقی دریافت کرده ام."

1449775

 

بورگی در ادامه گفت: " ارنستو والورده نتایج خوبی در بارسلونا کسب نکرده و گایاردو نیز در حال حاضر یکی از بهترین مربیان جهان است. من این اطلاعات را از یک منبع موثق دریافت کرده‌ام و مطمئن هستم که گایاردو از ماه دسامبر هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت."

 

همچنین بر اساس گزارش موندو دیپورتیوو به نظر می‌رسد که گایاردو گزینه مورد علاقه لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز است و انتخاب او به عنوان سرمربی جدید بارسلونا نمی‌تواند خیلی هم دور از انتظار باشد.

دیدگاه‌ها