کد خبر : 1648502 | 17 آبان 1398 ساعت 11:05 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

واینالدوم: آقای گواردیولا، کِی خودمان را زمین انداختیم؟

جورجینیو واینالدوم، مدافع هلندی لیورپول از صحبت‌های پپ گواردیولا مبنی بر اینکه بازیکنان لیورپول در بازی‌هایشان شبیه‌سازی کرده و خود را به زمین می‌اندازند انتقاد کرده و حرفهای او را رد کرد.

واینالدوم: آقای گواردیولا، کِی خودمان را زمین انداختیم؟

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدو، مدافع هلندی لیورپول هم به جرگه لیورپولی‌هایی پیوست که در مقابل حرفهای پپ گواردیولا درباره شبیه‌سازی و به زمین افتادن بی‌دلیل لیورپولی‌ها موضع گرفته و در آستانه دیدار بزرگ دو تیم در روز یکشنبه به انتقاد از پپ پرداخته اند.

 

1449965

 

لیورپول در حالی خود را برای بازی روز یکشنبه مقابل سیتی آماده می‌کند که می‌داند پیروزی در مقابل تیم پپ باعث می‌شود با اختلاف 9 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر شود. اما از  سوی دیگر پیروزی منچسترسیتی، فاصله شاگردان گواردیولا با صدرنشین را به سه امتیاز کاهش می‌دهد و اولین شکست در لیگ برتر از زمان شکست مقابل سیتی در ابتدای سال جاری میلادی در اتحاد را به این تیم تحمیل خواهد کرد.

 

این جنجال هفته گذشته توسط گواردیولا آغاز شد، زمانی که او در گفتگو با بی‌بی‌سی بازیکنان لیورپول و به خصوص سادیو مانه را متهم کرد که استعداد خاصی در شبیه‌سازی و خطا گرفتن از داوران دارند.

 

1449964

 

واینالدوم می‌گوید طبیعتش طوری است که دوست ندارد وارد جنگهای لفظی شود ولی می‌گوید از شنیدن حرفهای گواردیولا تعجب کرده است. او در این باره گفت:" بله حرفهایش را شنیدم. او نظرش را درباره ما گفت و این لزوما چیز بدی نیست. این نظر او است. او معتقد است که سادیو اهل شبیه‌سازی است. خب، در مقابل چنین حرفی چه می‌شود گفت؟"

 

مدافع لیورپول در ادامه گفت:" در بازی‌ای که او می‌گوید من دید خوبی نداشتم و بنابراین نمی‌توانم بگویم که سادیو به خاطر شبیه‌سازی درست اخطار گرفت یا نه ولی یادم نمی‌آید که سادیو قبل از آن چنین کاری کرده باشد. مگر چند نفر از بازیکنان ما تا حالا به خاطر شبیه‌سازی کارت زرد گرفته‌اند؟ اگر اشتباه نکنم سادیو اولین نفر بود. برای همین اینکه کسی بگوید ما اهل شبیه‌سازی هستیم به نظر من عجیب است".

 

 

دیدگاه‌ها