کد خبر : 1648563 | 17 آبان 1398 ساعت 16:25 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

او می خواهد برای رئال بازی کند

زیدان: در مورد امباپه هیچ دروغی نگفتم

زین الدین زیدان به عصبانیت سران پی اس جی از حرف های چند روز پیش در مورد کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

زیدان: در مورد امباپه هیچ دروغی نگفتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از برتری شش گله بر گالاتاسرای خود را برای بازی فردا مقابل ایبار مهیا می کند. دیداری حساس و انتقامی برای کهکشانی ها  چرا که فصل گذشته در ورزشگاه ایپورئا با شکست 3-0 بدرقه شدند. رئال و بارسا در صدر جدول هم امتیاز هستند و به دلیل تفاضل گل، بارسا بالاتر قرار دارد.

 

 

1448040

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« نه تنها بازی با ایبار که تمام بازی های لالیگا دشوار هستند. ایبار یکی از حریفان سخت ما محسوب می شود؛ به خصوص که زمین ورزشگاه اختصاصی این تیم کمی متفاوت نسبت به ورزشگاه های دیگر است. در لالیگا بازی ساده نداریم و می دانیم که کار راحتی در ایپوروئا نخواهیم داشت. آماده این بازی هستیم و با احترام به حریف، برای کسب پیروزی وارد میدان خواهیم شد.»

 

زیدان چند روز پیش گفته بود که کیلیان امباپه رویای بازی برای رئال را در سر دارد و این حرف ها واکنش منفی مسئولان پی اس جی را به دنبال داشت. سرمربی رئال در واکنش به این موضوع گفت:« حرف دروغی در مورد امباپه نزدم. خیلی ساده بگویم که حرف های خود امباپه را تکرار کردم. همه می دانند که او رویای بازی برای رئال را در سر دارد و حداقل در مقطعی اینطور بوده است. سپس سرنوشت هر بازیکن دست خودش است و باید دید برای آینده خود چه تصمیمی خواهد گرفت.»

 

 

1449781

 

 

سوپرکاپ اسپانیا در عربستان:« ما اینجا هستیم تا بازی کنیم و فدراسیون فوتبال نیز تصمیم نهایی در مورد محل برگزاری بازی را خواهد گرفت. ما به این تصمیم احترام می گذاریم و باید به بازی فکر کنیم. وظیفه ما تعیین محل میزبانی نیست.»

 

ثابت شدن جایگاه رودریگو و فده والورده:« من 25 بازیکن در اختیار دارم که همگی شایستگی حضور ثابت در ترکیب اصلی را دارند. در هر بازی باید یازده بازیکن را انتخاب کنم و همیشه کارم همین بوده است. رودریگو و فده هر بار در زمین بوده اند، ارزش های شان را اثبات کرده اند.»

 

وضعیت مارسلو:« من اجازه ندارم در مورد شرایط مصدومیت بازیکنان وارد جزئیات شوم ولی همینقدر بگویم که مشکل او جدی نیست. در مورد او خیال مان کمی آسوده است.»

 

 

1448549

 

 

بیل و خامس دور از بازی ها:« این دو مصدوم نیستند ولی در دسترس ما هم قرار ندارند. هر دو به تازگی مصدومیت را پشت سر گذاشته اند ولی نتوانسته اند در تمرینات گروهی شرکت کنند و در چنین شرایطی طبیعی است که در دسترس مربی برای روز مسابقه نباشند. هر دو راهی تیم های ملی خود خواهند شد و سپس 5 یا شش روز برای ارزیابی شرایط شان زمان خواهد بود و باید دید که به میدان خواهند رفت یا خیر.

بیل و خامس خودشان تصمیم گیرنده هستند که شرایط حضور در تمرینات را دارند یا خیر و در این میان من تصمیم گیرنده نیستم. هر دو دیگر مصدوم نیستند ولی برای بازگشت به میادین، هنوز به کمی زمان بیشتر نیاز دارند.»

 

 

 

دیدگاه‌ها