کد خبر : 1648707 | 18 آبان 1398 ساعت 10:42 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک های پر تلاش در ترکیب تیم ملی جوانان (عکس)

تیم ملی جوانان در بازی با قرقیزستان و نپال با سیستم 2-4-4 لوزی بازی کرد؛ سیستمی که تهاجمی است و حتی از سوی تیم های لیگ برتری کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در این سیستم اگر هافبک ها در دوندگی کوتاهی کنند حریف در منطقه یک سوم میانی برتری عددی پیدا خواهد کرد و به راحتی دست به تدارک حمله خواهد زد. اما هافبک های تیم ملی جوانان در هر دو بازی به خصوص بازی با نپال دوندگی خوبی داشتند. حسین زواری هافبک راست و حسین نخودکار هافبک طراحی که هر دو در تیم ساپیا توپ می زنند روز خستگی ناپذیری را پشت سر گذاشتند. آنها بارها  بارها در بازی با نپال به در بسته خوردند اما نا امید نشدند و دوباره دست به حمله زدند تا سرانجام قفل دروازه تیم سختکوش نپال در دقیقه 75 روی پاس حسین نخودکار و با ضربه سر مهدی احمدی باز شد.

 

1450221

 

این بازی به طور حتم تجربه خوبی برای همه بازیکنان تیم ملی جوانان بود. آنها به خوبی یاد گرفتند که ممکن است در برابر تیم هایی بازی کنند که هدف و نیتشان تنها دفاع و کسب یک امتیاز باشد. تیم هایی که زیر توپ می زنند و تا جایی که امکان داشته باشد وقت کشی می کنند. اجرای سیستم 2-4-4 لوزی و زدن 7 گل در دو بازی نشان می دهد نه تنها حسین زاوری و حسین نخودکار همه هافبک ها در این دو بازی خوب بودند. در این بازی یاسین سلمانی و مهدی احمدی دو هافبک دیگر تیم ملی جوانان بودند که این دو بازیکن هم وظیفه اشان را به خوبی انجام دادند به طوریکه مهدی احمدی زننده گل نخست تیم ملی جوانان بود.

 

عکس: سجاد ایمانیان

 

1450222

 

1450223

دیدگاه‌ها