کد خبر : 1648762 | 18 آبان 1398 ساعت 13:47 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

زانیولو؛ گزینه اول یووه برای نقل و انتقالات بعدی

کالچیو مرکاتو می‌گوید نیکولو زانیولو، ستاره آ‌ اس رم، مهمترین بازیکنی است که باشگاه یوونتوس برای پنجره نقل و انتقالات بعدی در نظر گرفته است.

زانیولو؛ گزینه اول یووه برای نقل و انتقالات بعدی

به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه یوونتوس مهمترین بازیکنانی که قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات آینده برای جذب آنها اقدام کند را آماده کرده و نیکولو زانیولو، ستاره خط میانی باشگاه آ اس رم در این فهرست اولویت اول تورینی‌ها است.

 

1450307

 

در گذشته هم شایعاتی درباره تمایل یوونتوس به جذب زانیولو مطرح شده بود ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد تا زانیولو راهی به تورین پیدا نکند.

 

زانیولو در حال حاضر یکی از ستاره‌های اصلی باشگاه رم است و در بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد. از سوی دیگر زانیولو اخیرا قرارداد خود با باشگاه رم را تا سال 2024 تمدید کرده است.

 

ولی کالچیو مرکاتو می‌گوید درخشش زانیولو در فصل جاری باعث شده باشگاه یوونتوس او را به عنوان اصلی‌ترین گزینه نقل و انتقالاتی خود انتخاب کند. بر اساس این گزارش پیشنهاد مالی یوونتوس به رم این بار به مراتب بیشتر از مبلغ 35 تا 40 میلیون یورویی خواهد بود که در تابستان گذشته از سوی بیانکونری به رم پیشنهاد داده شده بود.

 

دیدگاه‌ها