کد خبر : 1649135 | 19 آبان 1398 ساعت 22:17 | 193.2K بازدید | 0 دیدگاه

با واکنش های جالب گواردیولای شدیدا عصبانی؛

اگر ‌ می‌شد با خسته نباشی آدم کشت! (عکس)

خون پپ گواردیولا به جوش آمده بود و او مایکل اولیور را مقصر شکست تیمش مقابل لیورپول می دانست.

اگر ‌ می‌شد با خسته نباشی آدم کشت! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، نبرد حساس لیورپول و منچسترسیتی در شرایطی در استادیوم آنفیلد با برتری 1-3 لیورپول به پایان رسید که از همان دقایق ابتدایی حوادث و اتفاقات جنجالی زیادی به همراه داشت و پپ گواردیولا به شدت به داوری این دیدار معترض بود.

 

در صحنه گل اول لیورپول، بازیکنان سیتی معتقد بودند در محطه جریمه حریف ترنت الکساندر آرنولد مرتکب خطای هند شده و پیش از گل فابینیو، باید به سود سیتی اعلام پنالتی می شده است. پپ گواردیولا در کنار خط به شدت به این صحنه معترض بود و با اشاره دست به مایکل اولیور اعتراض می کرد.

 

اما اوج عصبانیت پپ گواردیولا در نیمه دوم و در اواخر بازی رخ داد. جاییکه یک بار دیگر یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه لیورپول رخ داد و این بار نیز داور ترجیح داد برای سیتی پنالتی نگیرد.

 

این اتفاق باعث شد عصبانیت پپ گواردیولا به اوج برسد و او با هجوم به سمت داور چهارم چندین بار کلمه TWICE را به نشانه عدم اعلام دو پنالتی برای تیمش تکرار کرده و در نهایت داور را به نوعی به خدا واگذار کرد.

 

اما این پایان کار نبود و سرمربی خشمگین سیتی در پایان بازی به سمت گروه داوری رفته و بعد از دست دادن با آنها دوباره به اعتراضات خود ادامه داد تا اینگونه خشم خود را نسبت به داوری دیدار امروز تیمش مقابل لیورپول ابراز کند.

 

با این شکست حالا فاصله سیتی با لیورپول صدر جدولی به نه امتیاز رسیده و سیتیزن ها کار بسیار دشواری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود دارند؛ مگر آنکه همانند فصل قبل یورگن کلوپ و شاگردانش دوباره قهرمانی را به رقیب خود تعارف بزنند.

 

1450862

 

1450858

 

1450863

 

1450859

 

1450860

 

1450857

 

 

سایت گل نیز بعد از پایان بازی با انتشار تصویری از گواردیولا به خشم او از تصمیمات داوری طعنه زده و نوشته: اگر میشد با نگاه کردن آدم کشت.

 

1450899

دیدگاه‌ها